• Normaal gezien kijk ik de middag van te voren op de site als ik met de trein moet ga om te kijken of er algemeen problemen zijn en ik andere maatregelen moet nemen of een paar treinen eerder omdat er 's avonds iets aan de hand gaat zijn. Enfin, ik keek vandaag omdat ik vanavond terug naar kot ga. Maar toen stond er bij iedere trein "afgeschaft". Ik had zoiets van, dat is de NMBS alweer, ja hoor. Hoera. Om te zien mijn geplande trein wel rijdt vanavond, keek ik net nog een keer, zag ik zo'n kopje staan "informaticaprobleem":

    Tengevolge een informaticaprobleem op onze site, worden verscheidene treinen vertoond als "afgeschaft".
    Correcte en volledige informatie kan bekomen worden bij het stationspersoneel.

    Dus, al die treinen reden gewoon, lmao. Dan maar alweer een "lange leve de NMBS".


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahh, da's rot.:c


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Alles rijdt, he? Een tijdje geleden, waren er bij mijn trein weer problemen, waardoor ik niet naar huis kon :'D


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Alles rijdt, he? Een tijdje geleden, waren er bij mijn trein weer problemen, waardoor ik niet naar huis kon :'D


    Normaal gezien wel. Maar ze zeggen dat je moet luisteren naar de berichten op het station.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt