Dat hangt ervan af of er überhaupt te bepalen is wat "goed" en wat "slecht" is. Ik geloof niet in bijvoorbeeld een god die dat duidelijk zou moeten maken, evenmin dat dat misschien vastgelegd zou zijn in de natuur of iets dergelijks. Voor mij zouden de enigen die dat kunnen bepalen de mensen zijn. Er is verder geen bepaald goed en slecht, dat wordt gevormd door meningen enkel (net zoals ik bijvoorbeeld schoonheid definiëer). Dat wil echter niet meteen betekenen dat er in een oorlog geen kamp goed en kamp slecht aan te wijzen is. Dat kan wel degelijk aangewezen worden, door mensen. Zij bepalen wat goed en wat slecht is, dus eventueel kunnen zij, daarmee bedoel ik een bepaalde groep of individu, dat vervolgens ook zo indelen. De meningen zijn natuurlijk altijd verdeeld, dus er ontstaan ook meerdere indelingen op die manier.
Zoals ik de stelling dan opvat, ben ik het in zekere zin eens en in amdere zin oneens met de stelling. Niks is zwart-wit, niks is vastgelegd, maar zoiets kunnen mensen er wel van maken. Het draait allemaal om mening, is mijn opvatting.
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…