• Ik ga aan een story beginnen en ik ben en dus een cover nodig. Jammer genoeg ben ik zelf niet zo goed in het creëren van covers dus zou het fijn zijn als iemand er één voor mij zou willen maken!

    De titel: On the run || Harry Styles ( Het lettertype maakt me verder niet heel veel uit als het maar bij de cover past. )
    Natuurlijk mag je je gebruikersnaam op de cover plaatsen.
    Deze foto's zou ik er graag op zien:


    Als achtergrond:



    Het meisje:


    Als dit plaatje niet goed bij je cover past zoek dan op de naam; Taylor Hill.

    Harry styles:




    Verder zou ik de sfeer graag een beetje donker en spannend willen maar niet magisch of zo. Als je wat extra dingen wilt weten, vraag het gerust!.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 16:51 ]


    Harry Styles.

    Hey, ik wil wel een cover voor je maken!
    Zou je graag een verticale (staande) of een horizontale (liggende) cover willen? En wil je nog meer dingen op je cover, bijvoorbeeld een bepaald element dat belangrijk is in het verhaal? (hoeft niet hoor, is gewoon een optie)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hey, ik wil wel een cover voor je maken!
    Zou je graag een verticale (staande) of een horizontale (liggende) cover willen? En wil je nog meer dingen op je cover, bijvoorbeeld een bepaald element dat belangrijk is in het verhaal? (hoeft niet hoor, is gewoon een optie)


    Horizontaal zou ik het mooist vinden denk ik! Verder heb ik niet echt speciale of belangrijke elementen. Alvast bedankt voor je hulp! x


    Harry Styles.

    Hey, wat vind je hiervan? Is het donker genoeg? Ik kan alles nog aanpassen!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hey, wat vind je hiervan? Is het donker genoeg? Ik kan alles nog aanpassen!



    Ik vind hem heel gaaf, echt super bedankt! 💗


    Harry Styles.