Sunset Ella Sky
'Geduld, beautyfull, is een deugd.' Shit. Ik begon mijn zelfverzekerde masker te verliezen. En het was duidelijk dat hij me nog wel even in spanning liet over het feit wat hij terug wilde. Als hij me nou meteen mee had getrokken naar een van de slaapkamers had ik het masker nog wel even op kunnen houden. Nu vielen er gaten in. De jongen boog wat naar me toe. 'Plus ik geniet van mooi gezelschap dus waarom zou ik me haasten?' De kippenvel trekt over mijn nek als zijn adem daar langs strijkt. Ik kijk weg. "Hm, je zet me aan de kant zodra je klaar met me bent," zeg ik terug, waarna ik hem weer aankijk en een wenkbrauw optrek, maar ik weet dat het er niet meer zo zelfverzekerd uitziet. Feit is dat ik nog steeds bij hem in het krijt sta, en gezien ik nu mijn 'arrogantie' verlies, ga ik niet de leiding kunnen pakken. Over wat dan ook, want ik had geen idee wat hij van plan was. Hoewel het vermoeden er sterk was natuurlijk.
Ashton 'Ash' Rawn
Er komt een meisje op me af gelopen, blond haar, grijze ogen, redelijk positieve uitstraling. Ze komt bij me staan en vraagt of ik weet waar we heen moeten. Ik schud mijn hoofd terwijl ik haar ogen over mij heen zie gaan, terwijl ik hetzelfde doe. Ze was arm, dat zag je aan de kleding. "Nee, sorry. Ik verwacht dat iemand van het personeel zo wel zal komen om uitleg te geven?" zeg ik met een grinnik. Ze stelt zich voor als Cami. Ik glimlach naar haar. "Ik ben Ash." Zeg ik en ik steek mijn hand naar haar uit. Ja, ze is dan misschien arm, en ik rijk, maar ik ging daar mensen echt niet minder om behandelen. Al was ik daar een van de weinigen in. En natuurlijk had ik ook mijn dagen dat het me niets uitmaakte en ik de armen ook gewoon gebruikte.
[Wat betreft de kamers - ik denk dat het misschien leuk is als we dat in de rpg doen, en de rijken laten kiezen. Dan krijgen we ook kamers met rijk en arm, en dan komt het slaafjes gedeelte van de rpg ook wel wat naar voren]
You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep