Hoi allemaal,
Het is niet altijd even makkelijk om leuke stories op Quizlet te vinden en ik hoopte hier iets aan te doen door een overzicht van stories per fandom (daar valt OP dan ook eventjes onder) te maken. Daarvoor zou ik graag Q’s nieuwste feature, de lijstjes, gebruiken.
Waarom lijstjes? Ik denk dat dit een stuk overzichtelijker oogt dan een verzameling links in een story. Een pluspunt van de lijstjes is dat de covers ook getoond kunnen worden: deze willen mij nog wel eens over de streep krijgen om toch een verhaal te lezen.
Ik weet dat katl1 ook haar best doet om de stories bij te houden in haar verzamelstory, maar zelf vind ik het altijd moeilijk om hier iets te vinden, vooral omdat ontzettend veel stories zijn vastgelopen. Mochten mensen daar geen last van hebben dan is dat natuurlijk prima. (:
Om dit probleem te voorkomen, zullen hier alleen stories worden geplaatst die zijn afgerond of die de afgelopen twee maanden nog zijn bijgewerkt. Met enige regelmaat zullen de verhalen dan ook worden gecontroleerd. Is er langer dan twee maanden niet aan geschreven, dan worden ze uit het lijstje verwijderd. De story’s zullen op volgorde van aanmelding worden geplaatst, zodat je gemakkelijk kunt zien welke verhalen erbij zijn gekomen.
Ik hoop dat er wat interesse voor dit idee is en dat men vooral wordt aangemoedigd om wat vaker een story te lezen, zodat de activiteit op Q ook weer wat hoger wordt. (:
Heb jij een afgeronde story of ben je nog met iets bezig? Vul dan het lijstje in:
Categorie*:
Link:
Samenvatting: Als deze gewoon op de voorpagina van het verhaal staat is dat voldoende.
*Categorieën:
- Onbekende personen
- One Direction
- 5 Seconds of Summer
- Artiesten: overig
- Marvel
- Harry Potter
- Midden Aarde
- Boeken/films: overig
- Series: overig
Als er in de categorie 'overig' meerdere series/boeken/artiesten verschijnen dan zullen deze vanzelf een eigen categorie krijgen zodra het items-minimum van het lijstje is bereikt.
TIps zijn overigens van harte welkom. ^^
- Vikings
Ik heb even een speciaal account aangemaakt omdat dit mij het meest overzichtelijk lijkt. (:
[ bericht aangepast op 30 nov 2015 - 19:40 ]