• Okay, ik ben dus al de hele week op zoek naar een nummer dat overal in commercials en mixen op fuiven voorbijkomt en ik vind het nergens. (Ik loop al de hele week in Shazam en Soundhound te neuriën zonder succes en ik word er knetter van, dus please. xD)

    Hele vage uitleg, maar...
    ~ Het is populaire muziek, dubstep, elektro, dance, geen idee waar het precies onder valt, maar iets in die trant.
    ~ Uptempo.
    ~ Bestaat al een tijdje.
    ~ De drop gaat +/- van "ana ana ona ana ana ana..." voor zo ver ik me het voor de geest kan halen.

    Niet zeer veel hoop, maar je weet nooit dat iemand hier net naar zit te luisteren of zo. xD Alvast bedankt!

    BESTE HINT TOT NU TOE: je kunt het deuntje beluisteren op Virtual Piano (http://virtualpiano.net/) door "t - r - t - r - w - e (- r - t - r - t - r - t - y)" te tikken op je toetsenbord. (Werkt niet op mobiel, too bad.) Laat me weten of je het herkent, ik ben totaal wanhopig.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 18:06 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell



    Dis? 't Is het enige waar ik op kon komen XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha ik spreek je ana ana ona hardop uit en ik weet vrij zeker dat ik weet over welk nummer je het hebt, maar ik weet zelf ook niet hoe het heet.
    Overigens, als ik het nummer goed heb geraden, dan is het geen dubstep. Ik ben niet zo thuis in de electro maar volgens mij valt zoiets onder deep house.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 18:35 ]


    i put the fun in funeral

    Met zulke topics heb ik het probleem dat ik nu ook per se wil weten welk lied het is. Maar ik weet het niet. Ik had net echt een paar seconde het deuntje in mijn hoofd, of toch, dat gevoel had ik. Maar toen poef was het weer weg. Dus ik weet het niet. (no_chears)


    Pretty is just a pretty word.

    HANAYA schreef:


    Dis? 't Is het enige waar ik op kon komen XD.


    Bedankt voor de gok, maar too bad, zit er niet tussen. Wel gave nummers tho, vooral het eerste.

    Wat ik zoek, is een stukje sneller, een beetje meer mainstream-klinkend en ook wat poppy-er.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Surefire schreef:
    Hahaha ik spreek je ana ana ona hardop uit en ik weet vrij zeker dat ik weet over welk nummer je het hebt, maar ik weet zelf ook niet hoe het heet.
    Overigens, als ik het nummer goed heb geraden, dan is het geen dubstep. Ik ben niet zo thuis in de electro maar volgens mij valt zoiets onder deep house.


    Geeeen idee tbh :') Ik haal de termen altijd door elkaar.

    Ik moet trouwens enorm lachen om de gedachte dat iemand door mij hardop ana ana ona tegen zijn scherm staat te zingen. :')


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    (...)

    Geeeen idee tbh :') Ik haal de termen altijd door elkaar.

    Ik moet trouwens enorm lachen om de gedachte dat iemand door mij hardop ana ana ona tegen zijn scherm staat te zingen. :')


    Gelukkig is mijn familie wel wat gewend van me.
    Okay heel random, maar ik ben best benieuwd of we het nou over hetzelfde nummer hebben. Als je naar deze site gaat en t - r - t - r - w - e (- r - t - r - t - r - t - y) intypt op je toetsenbord, klinkt het dan bekend?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 18:50 ]


    i put the fun in funeral

    Weet je toevallig nog welke commercials? (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Weet je toevallig nog welke commercials? (cat)


    Noope, dat zou superhandig zijn, maar ik kan niets specifieks bedenken.

    Het komt ook zo nu en dan voorbij als achtergrond in sommige tv-programma's (en alweer kan ik me er geen specifieke herinneren). Op VTM, voor de mede-Belgen op het forum?


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Surefire schreef:
    (...)

    Gelukkig is mijn familie wel wat gewend van me.
    Okay heel random, maar ik ben best benieuwd of we het nou over hetzelfde nummer hebben. Als je naar deze site gaat en t - r - t - r - w - e (- r - t - r - t - r - t - y) intypt op je toetsenbord, klinkt het dan bekend?



    JAAA, dit is het precies. Dus aan iedereen die dit leest, probeer alsjeblieft op Virtual Piano het deuntje "t - r - t - r - w - e (- r - t - r - t - r - t - y)" uit en laat me weten of je het herkent.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Na wekenlang willekeurige edm-playlisten luisteren, ben ik ein-de-lijk op het nummer gestoten!! En *tromgeroffel* het was Five More Hours van Deorro. Bedankt aan iedereen die me geprobeerd te helpen heeft, ondanks mijn ultravage beschrijving! xx


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell