• Oké, het is al vrij laat, but that doesn't matter, because today is the day that Marty McFly should be with us! Nou ja, niet met ons want hij zou in Amerika moeten zitten en Michael Jackson kan ook niet bepaald het nieuws meer voorlezen, maar ik dacht dit even te delen met de wereld. Dan zouden we nu zelfdrogende jassen, zelfstrikkende schoenen, hooverboards, vliegende auto's en nog zoveel meer coole dingen gehad hebben. Ah, imagination ftw! Dusss, feesten jullie allen mee?



    Ik wist trouwens niet of ik dit bij feestdagen of films moest zetten, maar gezien het niet echt een feestdag is, leek dit me beter. ^^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 17:34 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had het gelezen, inderdaad. Grappig eigenlijk hoe hij sprak over 2015. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik feest lekker mee :Y)
    Net gister de derde film gezien, nu de eerste twee nog haha


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik ken BTTF niet, maar ik zag al weken dingen er van op internet en iets over 211015. Vandaag snapte ik dat pas.

    Yaay, ik doe mee. Ik ben zo ontzettend gek op die films. :3


    Caution first, always.

    Nou, happy-morgen-is-mijn-schilderij-hopelijk-af-dag dan maar.

    Nee even serieus, waarom is er overal ineens een dag voor? Dat is toch raar.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 18:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Penoza schreef:
    Nou, happy-morgen-is-mijn-schilderij-hopelijk-af-dag dan maar.

    Nee even serieus, waarom is er overal ineens een dag voor? Dat is toch raar.

    Het is omdat vandaag de precieze datum is waar ze naartoe gingen in de tweede film ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haha, super nice! Gelukkig ziet het er toch niet zo uit als in de film. Al hadden ze vast nooit verwacht dat we ons zouden kleding alsof we weer in de jaren 70 zaten...


    Your make-up is terrible

    Penoza schreef:
    Nou, happy-morgen-is-mijn-schilderij-hopelijk-af-dag dan maar.

    Nee even serieus, waarom is er overal ineens een dag voor? Dat is toch raar.


    Het is geen echte dag, en het is er zeker niet elk jaar, in de tweede film reizen ze gewoon naar 21 oktober 2015. Te bedenken dat die film in 1985 gemaakt is, exact dertig jaar geleden, geeft wel een reden dat het een beetje een speciale dag daarvoor is. Maar anders is er ook geen dag voor, hoor. (;
    @Nikki: Oh ja, inderdaad. Ik ben toch meer into de kledingstijl zoals we er nu bijlopen dan de kledingstijl die zij dachten waarin we er zouden bijlopen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh xd
    En lijkt het een beetje op nu? Hebben ze het reëel gehouden xd?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb de films helaas niet gezien maat wil ze eigenlijk wel zien.

    Vind het wel heel gaaf tho


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh God, op Q ook al, haha. :'D

    Iedere tweede Tumblr post lijkt vandaag over Back to the Future te gaan. Ik maakte de fout ergens in tags toe te geven dat ik de film(s?) nog nooit had gezien, en had bijna onmiddellijk en berichtje in mijn inbox met "omg what hoe is dat mogelijk". Om eerlijk te zijn zal ik het niet heel erg vinden als het eindelijk 22 oktober 2015 is. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn broer zei er al wat van (:


    16 - 09 - '17

    After this week, Back to the Future will take place entirely in the past...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    After this week, Back to the Future will take place entirely in the past...


    Die zag ik ook al voorbij komen op instagram haha
    Al die mensen verdrietig :'D


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik zie filmpjes met nep verdrietige mensen omdat auto's enzo niet kunnen vliegen. Staaahp it xd.


    -