• Lieke • Outsiders • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Allies • 30 maart | 15
    Esmée • Laccio • 18 oktober | 17
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Monteriggioni • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15

Larry for life. *O*

[ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 20:54 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Mijn papa: "Josje in K3 was de grootste miscasting ooit." Helemaal waar, papa.

Ledecky schreef:
    Mijn papa: "Josje in K3 was de grootste miscasting ooit." Helemaal waar, papa.

Absoluut. Dat hele K2 zoekt K3 was toen al waardeloos.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Outsiders schreef:
    (...)

Absoluut. Dat hele K2 zoekt K3 was toen al waardeloos.

Er zitten echt wel leuke meisjes bij nu! Ik ben zeker dat je voor dezelfde mensen zou zijn als ik, haha. Er zit ook zo een josjestype in, ik hoop zo hard dat die er niet in komt. :'D

Ledecky schreef:
    (...)

Er zitten echt wel leuke meisjes bij nu! Ik ben zeker dat je voor dezelfde mensen zou zijn als ik, haha. Er zit ook zo een josjestype in, ik hoop zo hard dat die er niet in komt. :'D

Oh, geen idee, ik kijk het niet. Maar toen ze het programma aankondigde was ik er al niet voor. K3 blijft voor mij toch gewoon Karen, Kristel en Kathleen. Ze hadden beter een andere 'band' (idk hoe je zoiets noemt) moeten maken.
    Maar dat hoop ik ook dan ja, lol.

Er zijn zoveel plekken nog vrij bij 5sos, het verbaasd me gewoon. Vorig jaar was het binnen een half uur uitverkocht. :')

Outsiders schreef:
    Er zijn zoveel plekken nog vrij bij 5sos, het verbaasd me gewoon. Vorig jaar was het binnen een half uur uitverkocht. :')

Bij RTL Live zeiden ze gisteravond dat het binnen tien minuten was uitverkocht wtf.

Reality's overrated.

Outsiders schreef:

Hij was toch in 20 minuten uitverkocht?

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Kijk maar op ticketmaster, er is nog vet veel blauw. Misschien gaat het dan maar om een paar zitplekken in een vak, maar toch, dat vind ik geen uitverkocht. :')
    Maar vandaag is er weer meer blauw geworden, dus idk ik snap het niet meer. :'D

Dat waren allemaal eenpersoonsplaatsen zei Gabs.

Reality's overrated.

Weird

McStonem schreef:
    Dat waren allemaal eenpersoonsplaatsen zei Gabs.

Ja, dat zal ook wel. Maar ik vind het dan niet uitverkocht. :')
    Want als mensen graag alleen willen gaan kunnen ze dus gewoon nog gaan. Lol.

Outsiders schreef:
    (...)

Ja, dat zal ook wel. Maar ik vind het dan niet uitverkocht. :')
    Want als mensen graag alleen willen gaan kunnen ze dus gewoon nog gaan. Lol.

Ja precies. I mean, als er een Skinsshowiets was en ik alleen in mijn eentje zou kunnen zitten zou ik gewoon gaan, sowieso.

Reality's overrated.

Ik zou wel willen gaan, maar het is daar toch alleen gillen met gevolg dat je geen fuck van de muziek hoort.

Ik wil wel gaan, maar ik zou propjes gooien naar iedereen die zou gillen. Dus dat worden heel veel propjes naar mezelf.

wat was dit ookalweer

McStonem schreef:
    (...)

Ja precies. I mean, als er een Skinsshowiets was en ik alleen in mijn eentje zou kunnen zitten zou ik gewoon gaan, sowieso.

Daarom. ^^