• Lieke • Outsiders • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Allies • 30 maart | 15
    Esmée • Laccio • 18 oktober | 17
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Monteriggioni • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15



    Larry for life. *O*

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 20:54 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, hahaha.
    Maar ik zou het nog steeds niet aangenaam vinden. :'D


    Nee, same, hahahaha. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Outsiders schreef:
    (...)

    Ze hadden een andere band ofzo moeten doen, een andere naam op z'n minst. Idk, ik vind het echt niets. Maar ik snap je gedachte wel. (:


    Dan moeten ze weer helemaal opnieuw beginnen, terwijl ze nu zo'n gigantische fanbase hebben en een goed concept. Dus ja, commercieel gezien was dat echt een slecht plan. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Outsiders schreef:
    (...)

    Have fun! (wbw)


    Dankje. Ik ga op hakken, dat wordt wat. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dan moeten ze weer helemaal opnieuw beginnen, terwijl ze nu zo'n gigantische fanbase hebben en een goed concept. Dus ja, commercieel gezien was dat echt een slecht plan. :')


    Goed plan, tbh. Want nu gaan al die mensen zo over en hebben ze die fans 'gekregen', als het ware. En dat vind ik ook niks. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat lopen. Wil nog wel is zien wanneer ze er klaar mee zijn. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ledecky schreef:
    (...)

    Dankje. Ik ga op hakken, dat wordt wat. :'D


    Succes. :') Ik duim voor je. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Outsiders schreef:
    (...)

    Goed plan, tbh. Want nu gaan al die mensen zo over en hebben ze die fans 'gekregen', als het ware. En dat vind ik ook niks. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat lopen. Wil nog wel is zien wanneer ze er klaar mee zijn. :')


    Tja, dat is gewoon hoe Studio 100 werkt volgens mij. Alles voor het geld. :'D
    Ik hoop echt wel dat ze het een tijdje volhouden. Ik vind ze wel goed als voorbeeld voor mijn toekomstige kindjes, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Outsiders schreef:
    (...)

    Succes. :') Ik duim voor je. :'D


    Thanks, ik ga het nodig hebben vrees ik, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Tja, dat is gewoon hoe Studio 100 werkt volgens mij. Alles voor het geld. :'D
    Ik hoop echt wel dat ze het een tijdje volhouden. Ik vind ze wel goed als voorbeeld voor mijn toekomstige kindjes, haha.


    Echt jammer gewoon. :')
    Ik hoop het niet, HAHA. Zou weer is zien hoe erg ze hebben gefaald daar. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Outsiders schreef:
    (...)

    Echt jammer gewoon. :')
    Ik hoop het niet, HAHA. Zou weer is zien hoe erg ze hebben gefaald daar. :'D


    Volgens mij hebben ze sowieso een contract van vijf jaar aan hun been. En Josje heeft het niet veel langer dan dat uitgehouden, haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Volgens mij hebben ze sowieso een contract van vijf jaar aan hun been. En Josje heeft het niet veel langer dan dat uitgehouden, haha. :'D


    Oh, wauw. Ben benieuwd. :')
    Josje kon niet anders, haha. Kristel en Karen wilde ook stoppen, en hun zijn minstens 10 a 15 jaar ouder dan Josje. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Die Clearblue zwangerschapstest vind ik halve onzin. Die zwangerschapstest laat maar drie opties zien en de laatste optie is drieplus weken. Waarschijnlijk ben ik die persoon die na een half jaar bedenkt "Uhm, ben ik misschien zwanger?" en dan een maand wacht en toch maar zo'n test doet en dan "Hé, drieplus weken. Okay, ik heb nog acht maanden." Maar een maand (of twee, maar ik zal wel vroeg bevallen idk, ik was zelf ook vroeg en idk) later bevalt en dan oh. Totaal onvoorbereid.


    Reality's overrated.

    Dan kan je net zo goed een gewone zwangerschapstest kopen.


    Reality's overrated.

    Maar meestal als je erachter komt dat je zwanger bent, maak je een afspraak bij de dokter, en die kan je dan wel vertellen hoeveel weken je echt zwanger bent. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Outsiders schreef:
    (...)

    Have fun! (wbw)


    Reality's overrated.

    Outsiders schreef:
    Maar meestal als je erachter komt dat je zwanger bent, maak je een afspraak bij de dokter, en die kan je dan wel vertellen hoeveel weken je echt zwanger bent. ^^


    Ja, dat snap ik. Maar waarom zo'n fucking test dan die je zou moeten vertellen hoeveel weken?
    En ik kan je nu al vertellen dat ik eeuwig zou wachten voor zo'n afspraak. Want zo ben ik. En dan is dat kind daar dus. Of ik kom bij de dokter en die zegt. "Ja uhm, mevrouw. U kunt ieder moment gaan bevallen, dus u bent ietjes langer zwanger als u dacht. Oopsie." Of "Ga maar snel kleren kopen en je leven bij elkaar rapen, want je hebt nog maar een paar weken in plaatsvan acht maanden. Gefeliciteerd."


    Reality's overrated.