• A BLOODY MESS
    ENGLISH MSV
    16+ recommended
    A Sonder's production

    Did you ever had a moment when you saw something strange? Something that wasn't quite right? Like a glance of darkness in that stranger's eyes, or a shadow that shouldn't be there? No?
    Good. You don't want to.
    But there are people who can. They see the monsters, they hunt them and they kill them.
    No, this ain't Twilight.

    It's October 2015 and Greenstone (USA) has never been so un-dead. The Werewolve-packs are bigger than ever, the Vampire-colony has never had this much power, but the Hunters are still managing to keep the balance. It's hard, it's difficult, it's even nearly impossible, but they can do it. With Codes, agreements and a try for peace, they can keep up.
    Until the Outcasts arrive and everything they have worked for has come to an end. These cruel Hunters won't stop until the last creature has burned to death. They will succeed, and nobody stands in there way, or at least not for long. Suddenly, the city is at the brink of war, and nobody can be trusted anymore. Hunter, Vampire or Werewolve, they all have the same question.
    Who is hunting who?


    Dark souls are old souls.



    Sonder - Liesje - English - Fox & Thorne
    Aincrad - Marthe - English - Freya & Helias & Mia
    Fukari - Nichelle - Nederlands (?) - Marley & Celaena
    Kirigaya - Lene - English - Theo & Vester
    Feyre - Cheryl - English - Cat & Leila
    Mayakovski - Amber - English - Daelyn & James
    Catastrophes - Gabriëlle/Gaby - English - Sid
    Kepner - Megan - English - Reagan &
    Maddox - Mirte - English - Zach
    Serenata - Loïs - English - Claire
    Yisha - Robin - ? - Rebecca




    Let's talk (:
    Geef even de taal waarin je gaat posten (praten maakt niet zo veel uit), dan kan ik het erbij zetten.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 23:05 ]


    Mhm?

    Trouwens, hebben de weerwolven ook mates? Of dat niet :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    Trouwens, hebben de weerwolven ook mates? Of dat niet :')


    Zoals in Twilight? nee xd


    Mhm?

    Iemand een relatie met Celaena?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    Iemand een relatie met Celaena?


    Ik zou mijn personages wel aan willen bieden, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo'n helder beeld van Celaena.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Ik zou mijn personages wel aan willen bieden, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo'n helder beeld van Celaena.


    Wat vind jij niet helder? Dit is overigens nog een vaag beginnetje, dus dat kan wel kloppen — ik ga haar innerlijk nog verder uitleggen (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Wat vind jij niet helder? Dit is overigens nog een vaag beginnetje, dus dat kan wel kloppen — ik ga haar innerlijk nog verder uitleggen (:


    Nou, ze is avontuurlijk en ze is niet bang om nieuwe dingen te proberen, maar ze is ook een laf en heeft geen moed, wat voor mij wat tegenstrijdig is gezien je om nieuwe dingen te proberen en dergelijke wel vaak wat moed nodigt hebt. En verder dat ze beide kalm en zenuwachtig. Dus hierdoor weet ik niet echt hoe ze meer is, snap je? Of ze meer avontuurlijk en kalm is, of laf en zenuwachtig, want dat is nogal een verschil.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Nou, ze is avontuurlijk en ze is niet bang om nieuwe dingen te proberen, maar ze is ook een laf en heeft geen moed, wat voor mij wat tegenstrijdig is gezien je om nieuwe dingen te proberen en dergelijke wel vaak wat moed nodigt hebt. En verder dat ze beide kalm en zenuwachtig. Dus hierdoor weet ik niet echt hoe ze meer is, snap je? Of ze meer avontuurlijk en kalm is, of laf en zenuwachtig, want dat is nogal een verschil.


    Ah, ik zie wat je bedoeld. Dankjewel, dat was mij nog niet eens opgevallen — als het goed is klopt het nu wel. Ik had, om heel eerlijk te zijn, een aantal dingen neergegooid aangezien ik nog niet precies wist hoe Celaena als persoon moest worden en omdat ik nogal slordig kan zijn, ben ik vergeten om een aantal dingen aan te passen. Anders komt dat morgen wel, ik ben doodmoe en ik ga heerlijk mijn bed opzoeken.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Ah, ik zie wat je bedoeld. Dankjewel, dat was mij nog niet eens opgevallen — als het goed is klopt het nu wel. Ik had, om heel eerlijk te zijn, een aantal dingen neergegooid aangezien ik nog niet precies wist hoe Celaena als persoon moest worden en omdat ik nogal slordig kan zijn, ben ik vergeten om een aantal dingen aan te passen. Anders komt dat morgen wel, ik ben doodmoe en ik ga heerlijk mijn bed opzoeken.


    Alright :Y) Mijn personage zal haar in elk geval niet pesten o.i.d., waarschijnlijk zal ze haar er ook wel mee helpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vulcan schreef:
    (...)

    Oh, I really like your roles! Do you prefer any kind of relationship or do you have any ideas? (:


    Imma read her role and then see what I can come up with (:

    @Fukari: I got ma babes for Celaena as well.


    kindness is never a burden.

    Ik denk dat Daelyn en Theo wel verschillende soorten relaties kunnen hebben aangezien ze beide vampiers zijn en in de Colony zitten. Friends, frenenemies, enemies, huntingpartners, sexbuddies, drinkbuddies, idk what. Voor Daelyn en Vester heb ik niet meteen een idee. Jij?


    kindness is never a burden.

    Much ik wil Freya en Helias plotten. ._.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=172845

    Ze staan hier beiden. Hun persoonlijkheid blijft hetzelfde maar hier en daar verandert er iets aan hun geschiedenis. :Y)

    Hopelijk komen de herschreven rollen morgen of in de loop van volgende week.


    help

    Anyone for some relationship with Cat?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aincrad schreef:
    Much ik wil Freya en Helias plotten. ._.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=172845

    Ze staan hier beiden. Hun persoonlijkheid blijft hetzelfde maar hier en daar verandert er iets aan hun geschiedenis. :Y)

    Hopelijk komen de herschreven rollen morgen of in de loop van volgende week.


    Ik heb Marley? Ze is nu nog niet af maar dat komt vanavond/morgen wel goed :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Ik heb Marley? Ze is nu nog niet af maar dat komt vanavond/morgen wel goed :Y)


    Of course. ^^ ideeën?


    help

    Wie zou nog een relatie met Sid willen hebben?


    Feel the fire, but do not succumb to it.