• en ja het woordje fan heeft meerdere betekenissen dat hysterisch zijn of posters verkrachten ^^ nee fan zijn betekend ook van houden en gwn naar de muziek luisteren en niet op de eerste rij histerisch gaan huilen..
    Zoals ik ik had ooit een vraagje..
    Rookt Bill nou eigenlijk of niet? ik wou alleen weten of het een roddel was: en wat krijg ik terug!?

    ShanLOVEbill zei op 26 mei 2008 - 11:04:
    Wajoo, komt dereen achter, wtf ben jij voor een kuwt fan? o.O

    of krijg ik ook zoiets als

    ' Als jullie niet meer weten wat Bills levenslust is zijn jullie echt f*cking fans '

    even zeggen: niet iedereen weet alles
    ik ben ook nog niet zo lang fan
    heb alle spullen en stuff
    does noem me nog 1 keer kuwt fan en echt ik ga je iets doen

    XXXX M.. PS: Jouw mening AUB?



    omg
    je bent nu fan of ni
    de muziek komt op de eerste plaats
    je word fan van de muziek, en ni omda de gaste kei héét zijn fzo
    wnt dan word et ook wannabe éé
    en ja, ni iedereen weet er evenveel van, ma k eb een vriendin en als die zien da die op internet dinge over th is aant opzoeke eeft die straf
    dus zij zou er niks aan kunne doen
    ma dan nog, fan zijn is van de muziek, de rest is gwn een extraatje
    en als je nog ni lang fan ben, dan kunne ze ook ni verwachte da ge alles weet wa da iemand weet die al jare fan is

    dus laat die ma gwn kakke, en trek je er niks van aan (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Tss, dat is echt zoo niet aardig. Je kan toch nog niet alles weten als je nog nie superlang fan bent. Dat vind ik zoo stom als mensen dan zeggen..

    Das nii lieff, maar als je pas fan bent dan weet je tog nog niet zo veel, dus welkom bij de club:P(A)

    en het gaat tenslotte wel om de muziek(A)(cool)


    My fairytail stinks, does yours?

    Ja ik bedoel met welkom bij de club,

    welkom bij de fans he,

    Want ik weet best veel over ze:P(A) en ben al sinds oktober fan, en dat is het langste wat ik ooit heb volgehouden met een band dus(A)


    My fairytail stinks, does yours?

    Jah nee das echt dom van die reacties.. Je zal zelf wel uitmaken of je er nu fan van bent of niet he.. Alhoewel ik wel een meisje ken, en das gwn een sponsje, die slurpt alle meninge van andere mense op:D Ze was dus fan en toen zei haar lief dat Tokio Hotel stom was, en toen was ze inees geen fan meer.. Naja:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    ik ben fan zoals jij het beschrijft

    @nelejanssen: Moeilijk, hè? Om een correcte Nederlandse zin te typen...


    I clicked my heels and wished for you.

    k vind da je gelijk hebt zene je moet toch ni alles te weten van die persoon om fan te zijn k denk da de meeste alleen ma fan zijn om da ze: veel geld hebben, ze die schoon vinden (ik dus ni), ze nu beroemd zijn en zo nog een heel deel dingen k denk da er wel een paar echte fans hier op quizlet zitten ma k ben ook fan van avril lavigne en k weet ook totaal ni alles van haar ma so what k vind haar muziek goe en das t belangerijkste ni???


    Live life limitless.

    Hea, k ben bijna twee jaar fan, van mij kun je evenmin verwachten dat ik alles weet! Ik bedoel, ik ga voor de muziek en bovendien werken mijn ouders niet echt mee of zoo.. Wat boeit mij het nou of Bill rookt of niet? Ik bedoel.. Als hij zijn stem wil verkloten moet hij dat vooral doen. Hij is ook maar een mens en kom aan: geen enkel mens is perfect! En je bent al helemaal niet perfect als je zegt dat je perfect bent xD

    je hebt gelijk
    ik weet ook nog niet alles hoor
    verre van
    elke keer kom ik iets nieuws te weten
    kheb gisteren nog maar pas een winkel gevonden
    waar ze TH kleren verkopen & gadgets enzo ... xD

    die mensen die van die rot reacties geven zijn mensen die DENKEN dat ze bevriend zijn met TH -_- maar volgens mij vind th die 'stalkende' fans niet zo leuk XD

    @nelejanssen: Moeilijk, hè? Om een correcte Nederlandse zin te typen...


    Wa bedoelt ge daar weer mee? :8 ik kan het zonder problemen lezen zne....

    Ow ja , :D ik deel trouwens zowat dezelfde mening al de andere mensen hier....Het is niet jouw schuld , weetje , geef het wat tijd, bij mij duurde het ook een tijdje voordat ik alles erover wist :D

    Er zijn nu eenmaal mensen die nogal lichtgevoelig zijn... :|

    XXx<3

    Fan is toch nog altijd om de 1e Reden omdat je Van hun houd om hetgeen wat ze doen,bij TH is het MUZIEK Maken...
    Dan is het Toch normaal da ge Nii weet wa ze Eten,Drinken,of Ze ROken,Hoe laat ze gaan Slapen:8
    idd, NIET IEDEREEN WEET ALLES!!
    xx(K)


    everybody needs a song.

    je bent toch fan om de muziek.
    dan hoef je toch niet hun hele levensverhaal uit je kop te leren.:s
    zulk mensjes stellen zich gwn aan.
    en dat geldt niet alleen voor Th-fans.
    Th-fans reageren altijd overal zo heel erg overdreven op.
    je kunt toch ook normaal je mening geven.
    zonder te schelden
    of mensen te gaan haten ofzo


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.