• Dus kan er een oude bekende terugkomen, sidder en beef voor Pompoen Debbaut!

    Herfst associeer ik toch altijd met Halloween en ondanks het een geweldig commercieel feest is vind ik het toch wat extra sfeer geven dus vandaar.(:

    Gaan jullie je pasfoto nog aanpassen?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ah, wat een verandering! Leuk, Jarne.

    Ik geloof dat mensen een serieus probleem gaan hebben als ik mijn avatar verander, dus dat laat ik maar achterwege. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Da gaat even wennen worden! (; Ik denk dat ik de mijne ook maar hetzelfde ga laten.


    What would Emma do?

    Nice! Ik vind mezelf wel Halloween genoeg. En ik geef er niet om of iets commercieel is of niet, ik ga mezelf geen lol onthouden om boos te zijn op geld, haha. Dus geef ik gewoon mijn eigen feestje.


    Your make-up is terrible

    Ik ben zó blij dat Shell gestopt is met boren (de proefboringen leverden niet genoeg olie op). :Y) En je profielfoto vind ik geweldig! Ik zou eigenlijk met Halloween (en Kerst) een keertje naar Amerika willen gaan aangezien ze het daar wel groots vieren.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik hou mijn pasfoto, net zoals de afgelopen zeven jaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb geen persoonlijke relatie met Halloween, dus ik niet, maar ik vind die van jou wel heel erg tof! (:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 8:23 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik heb geen persoonlijke relatie met Halloween, dus ik niet, maar ik vind die van jou wel heel erg tof! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Histoire schreef:
    Ik heb geen persoonlijke relatie met Halloween, dus ik niet, maar ik vind die van jou wel heel erg tof! (:


    I don't think you quite understand, honey

    Diplodocus schreef:
    Da gaat even wennen worden! (; Ik denk dat ik de mijne ook maar hetzelfde ga laten.


    Ik zag het inderdaad in het nieuws dat Shell gaat stoppen met boren. Jeej. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gaaf, I still like it!

    En jep, ik heb mijn profielfoto aangepast. Niet dat het halloweenachtig is though. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •