• Het is bijna zover, 4 oktober: Dierendag.

    Op deze dag kan je - je huisdier extra verwennen en/of stilstaan bij het feit hoe belangrijk dieren in ons leven zijn. Ook dieren hebben rechten en die moeten beschermd worden.

    Dus nu ben ik wel nieuwsgierig. Wie van jullie heeft een huisdier en hoe gaan jullie die verwennen? Ik zelf heb, zoals waarschijnlijk iedereen wel weet, een kat. Ook heb ik nog een hond.



    Zelf ben ik van plan om een stukje vis te halen of iets anders lekkers voor de kat. Bij de hond ben ik er nog niet echt uit, want hij is nogal kieskeurig qua eten. Hij vindt lang niet alles lekker.

    Als jullie trouwens nog tips hebben om je huisdier te verwennen, deel ze gerust hier! Dan zet ik ze in de beginpost c;

    TIPS:
    - Dierendag tips voor katten
    - Zelf kattensnoepjes maken

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 21:48 ]


    26 - 02 - '16

    Nah, mijn katten worden al genoeg verwend door mijn vader, haha.


    Your make-up is terrible

    Mijn zusje krijgt zeker wat extra lekkers ;)

    En de hond en kat van mn tante ook (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 16:18 ]

    Ik denk het niet. Mijm hond is al te dik. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik verzin wel iets!:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mijn hond en kat krijgen een nieuw maatje in huis maandag, dat is hun kado :Y)
    Het is dat mijn ouders het weekend in België zijn, anders hadden we de kleine zondag gehaald xd

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 17:31 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik verzin nog wel iets voor mijn hond :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn hond krijgt een groot bot, iets wat ie eigenlijk wel vaker krijgt alleen nu een maatje groter, en mijn twee katten krijgen een visje (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Even lekker knuffelen met mijn slang

    Ik verwen mijn hond al te erg, haha.

    Ik wil ook even meedelen dat je moet opletten met de site waar de top acht cadeaus voor honden wordt meegedeeld. Mijn antivirus meldde me namelijk dat de site niet veilig is en er mogelijk een infectie is. Ik ga dus voor de zekerheid mijn laptop scannen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 21:45 ]


    16 - 09 - '17



    Ik heb net deze .gif van gapende Pim gemaakt.


    26 - 02 - '16

    Delfino schreef:
    Ik verwen mijn hond al te erg, haha.

    Ik wil ook even meedelen dat je moet opletten met de site waar de top acht cadeaus voor honden wordt meegedeeld. Mijn antivirus meldde me namelijk dat de site niet veilig is en er mogelijk een infectie is. Ik ga dus voor de zekerheid mijn laptop scannen.


    Dat wist ik niet, excuses. Ik heb de site uit de beginpost weggehaald.


    26 - 02 - '16

    Elke dag is dierendag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalista schreef:
    Elke dag is dierendag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.