Omdat ik het toch lullig vind voor degenen die enthausiast werden voor dit rpg open ik hem zelf gewoon opnieuw :]
Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep Nederlandse leerlingen met hun leraren op een kampeertocht. Met het idee hun gedachten even opzij te zetten van de tragische gebeurtenis.
Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit.. Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten. Na uren lopen vinden ze een plek. Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten. Maar niets lijkt minder waar..
Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens. De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
Ze zijn opgesloten in dat gebied...
Er is geen limiet op de hoeveelheid rollen die te krijgen zijn!
Leerlingen
-Denise Amy Schouwer - 17 - Voldemortx P.3
-Reservatie - 16 - Yisha 21-9 P.2
-I sabelle Lynn Martens - 18 - Cicatrix - 21-9 P.2
-Noelle Abrahams - 17 - Illicit P.2
-Reservatie - LanieH 27-9
-Lars Xander Verbeyst - 17 - Margherita 21-9 - P.1
-Elijah Joseph Martens - 16 - Philip P.2
-Joshua Adam Smith - 16 - SphinxX P.2
Leraren
-Juliet Carter - 60 - Itsuki P.3
Monsters/Mythische wezens
-Reservatie - Meermin - Daoine 21-9 P.2
-Emerentia Claire Bruijs - Vampier - 523 17 -AuntieBex P.2
-Reservatie - Weerwolf - 19 - PaperTownsMargo 24-9 P.3
-Nova Elin Braiden - Weerwolf - 22 - Eaven -25-9
-Tobias Adrien Joseph Daviau - Weerwolf - 25 - Voldemortx P.1
-Reservatie - Demon Ghost - 17 Itsuki 24-9 P.4
*Regels
-Minimaal 200 woorden per post.
Graag bovenaan je post de naam, leeftijd en rol van je personage + een foto van je personage erbij.
-Geen ruzie buiten de RP om.
-18+ Toegestaan maar hou het netjes
-Andermans personage niet verwonden zonder toestemming van de ander
-Naamverandering graag aangeven[
-Alleen ik(Voldemortx) maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders vraag.
Topics
-Rollentopic
-Praattopic
Het Begin
Vrijdag 22 April, 2015
De leerlingen stappen na een reis van meer dan een uur uit de schoolbus om de Ardennen in te lopen, ze hebben geen idee waar ze heen gaan en lopen gewoon een kant op met hun lerares voorop. Het moment dat ze The Woods binnen lopen zal het klimaat snel veranderen van fris en vochtig naar warm en droog. De planten veranderen en dan vinden ze 'het perfecte plekje' om te kamperen. Ze slaan hun tenten op en het feest kan beginnen...
[ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 19:52 ]
Little do you know