• Het lijkt me leuk om te zien waar jij Quizletinspiration vandaan haalt wanneer je op Q bent (typing) (of wanneer je aan een project voor Q werkt).
    Denk bijvoorbeeld aan de plek die je het meest gebruikt zoals het bureau waar je laptop / computer op staat.


    Of misschien wel je favoriete mok om thee uit te drinken.


    Perhaps een superfijn kussen dat je altijd pakt, of een pak koekjes, een bepaald album...
    Het kan vanalles zijn :)

    Het leek me wel gaaf om te zien waar al die creativiteit plaatsvindt :)
    Show me where the magic happens!


    wie kwam ooit op het idee om die kat...


    When the why is clear, the how is easy.

    Pfoe. Dat verschilt. Films, filmpjes op youtube, muziek, bepaalde afbeeldingen. Ook kan ik wel eens wat uit bepaalde gevoelens en emoties halen.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Pfoe. Dat verschilt. Films, filmpjes op youtube, muziek, bepaalde afbeeldingen. Ook kan ik wel eens wat uit bepaalde gevoelens en emoties halen.


    Daar hebben we Salem weer :P Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel verschilt, maar ik schrijf echt het liefst aan mijn eigen bureau en preferably wanneer het donker is;


    Ik ben geen vampier (denk ik), maar als de zon naar binnen schijnt voelt het minder prettig :P


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik zal het je nog sterker vertellen. Dankzij jouw topic kreeg ik inspiratie om een lijstje te maken. Hahaha. Drie keer raden over wie het gaat :W


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Ik zal het je nog sterker vertellen. Dankzij jouw topic kreeg ik inspiratie om een lijstje te maken. Hahaha. Drie keer raden over wie het gaat :W


    Yesh, mijn topic deed iets nuttigs!

    En... ...... .....Ik geef het op. Do tell!


    When the why is clear, the how is easy.

    LovelyPancakes schreef:
    (...)

    Yesh, mijn topic deed iets nuttigs!

    En... ...... .....Ik geef het op. Do tell!


    It's in a topic already! c;


    26 - 02 - '16