Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Weet je, het ding dat erg is, is niet eens dat hij blowt. Dat is ook een echte verslaving, stoppen kan moeilijk zijn.
Het erge in mijn optiek is dat hij tegen je liegt en blijft liegen blijkbaar. Dat moet je niet willen toch?
Nee, idd. Het liegen vind ik ook het ergst. De laatste keer (en de keer daarvoor en daarvoor en daarvoor) heb ik hem gevraagd of hij me wou vertellen als hij weer behoefte had om te blowen. Maar dat doet hij niet en als ik er naar vraag zegt hij dat hij niet gebruikt. Hoe was zijn hasj dan ineens weg? En waarom bewaart hij de wietzakjes en tipjes? Die heb je toch niet nodig dan? Ik ben er echt wel klaar mee nu. Maar ik vind het wel zielig om hem nu naar huis te sturen, nu hij tot dinsdag kan blijven en hij een maand vakantie heeft. Maar ja, het is zijn eigen fout. Hoe ik het moet vertellen is alleen even mijn probleem..
Oh, shit, vanwege die herkansing is het misschien een idee om voor dinsdag op werk vervanging te regelen, anders houdt ik nauwelijks tijd meer over om te leren....
Moomin schreef:
(...)
Nee, idd. Het liegen vind ik ook het ergst. De laatste keer (en de keer daarvoor en daarvoor en daarvoor) heb ik hem gevraagd of hij me wou vertellen als hij weer behoefte had om te blowen. Maar dat doet hij niet en als ik er naar vraag zegt hij dat hij niet gebruikt. Hoe was zijn hasj dan ineens weg? En waarom bewaart hij de wietzakjes en tipjes? Die heb je toch niet nodig dan? Ik ben er echt wel klaar mee nu. Maar ik vind het wel zielig om hem nu naar huis te sturen, nu hij tot dinsdag kan blijven en hij een maand vakantie heeft. Maar ja, het is zijn eigen fout. Hoe ik het moet vertellen is alleen even mijn probleem..