• Fairytales, fairytales and more fairytales gaat de gehele sprookjeswereld, die samen komt omdat ze onze wereld hebben ontdekt. De schurken willen alle helden op die wereld zetten en andersom. Maar geen enkel sprookjesfiguur weet dat het op onze wereld er veel gevaarlijker is dan op die van hen. Ondertussen komt er een meisje achter dat ze een geheime doorgang heeft gevonden tussen onze wereld, en die van de sprookjes. Maar helaas, komt 't op de gevaarlijkste plek uit. Als ze hoort wat de sprookjesfiguren willen doen, moet ze ze stoppen. Maar hoe? En is ze optijd?

    Ik heb personages nodig van sprookjes. Zoals de dochter/zoon van Aladin en Jasmine. Je mag zelf verzinnen van welk sprookje, maar de volgende dingen moet je bij je personage omschrijven:

    - Naam.
    - Leeftijd.
    - Eigenschappen.
    - Uiterlijk.
    - Is goed in/ is niet goed in.
    - Ouders.

    Als je wilt mag je zelfs twee verschillende personages een kind laten hebben, zoals: Naveen (de prinses en de kikker) en Ariël (de kleine zeemeermin). Maar het moet wel over de ouders én het kind gaan.
    Ook mag het een kind van de vijand zijn.

    Ik heb nodig:

    - 13 sprookjesmeisjes. Zowel de kinderen van de schurken als van de helden.
    - 13 sprookjesjongens. Zowel de kinderen van de schurken als van de helden.
    - Ouders. Maakt niet uit hoeveel; zowel schurken als helden.
    - Het meisje. Ze mag zowel bij de schurken horen als bij de helden.

    Brand er maar op los. (Y);)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 11:23 ]

    Kan ik een sprookjesmeisje reserveren
    of het meisje dat de poort binnen gaat ben nog aan het twijfelen


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kunnen de sprookjespersonen ook nog iets bijzonders ofniet?
    want als dit niet het geval is reserveer ik het meisje


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een sprookjes meisje?
    En ik reserveer de dochter van Maleficent :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Je mag zelf kiezen. Als het maar sprookjes kinderen zijn of het meisje, of de ouders.
    Tuurlijk. Alle sprookjes kunnen komt magie voor. Dus je mag zelf weten wat je dat personage kan of niet kan. Als het maar wel ook met die ouders te maken heeft.
    Voor de rest moet je er gewoon bij zetten wat ik in de inleiding heb gezet. En de krachten natuurlijk. Maar voor de rest maakt het me niet. Het liefst wil ik natuurlijk wel allebei. Dus zowel ouders, als meisjes en als jongens.

    Bedenk maar iets leuks!(Y)

    AngelStar schreef:
    Je mag zelf kiezen. Als het maar sprookjes kinderen zijn of het meisje, of de ouders.
    Tuurlijk. Alle sprookjes kunnen komt magie voor. Dus je mag zelf weten wat je dat personage kan of niet kan. Als het maar wel ook met die ouders te maken heeft.
    Voor de rest moet je er gewoon bij zetten wat ik in de inleiding heb gezet. En de krachten natuurlijk. Maar voor de rest maakt het me niet. Het liefst wil ik natuurlijk wel allebei. Dus zowel ouders, als meisjes en als jongens.

    Bedenk maar iets leuks!(Y)


    Okeee zal ik doen
    dan reserveer ik een sprookjes meisje als dat nog kan :)
    ik weet nog niet echt waarvan


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    dreamcatcherx schreef:
    (...)

    Okeee zal ik doen
    dan reserveer ik een sprookjes meisje als dat nog kan :)
    ik weet nog niet echt waarvan


    of kan het meisje ook krachten bezitten (A) :$


    "The stars replaced the emptiness of my heart."