Dusss, ik heb even dit lijstje opgesteld, voeg gerust wat toe, want ik heb niet bij alle karakters ideeën. ^^ Sommigen staan al vast, though. Vast is V, moet nog bevestigd worden is B en een voorstel is de I van idee. (:
Gabriëlle (V): Deze twee meisjes zijn best goed bevriend, voornamelijk omdat ze elkaars zuidelijk-Europese trekjes wel snappen.
Freya (V): Deze twee zijn best wel goed bevriend.
Lauritz (V): Deze twee leerlingen zijn super, super goed bevriend. Het soort BFF, maar dan met een jongen. Het is echter geen liefdesrelatie.
Ziva (I): Omdat beide meisjes Italiaans zijn, lijkt me dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden? Ook de karakters vind ik ergens wel bijeen passen, want hoewel Sienna druk kan zijn, vertelt ze ook niet alles en is ze ook vrij gesloten (mede door het incident met Cesare). Is dat oké? Of is het een idee dat de twee elkaar al van heel vroeger kenden, voordat ze naar Zweden verhuisde?
Elliot (I): Hm, Sienna is niet echt het type om mensen te haten of het type dat mensen haten, denk ik. Ik denk dat Elliot en Sienna best met elkaar zouden kunnen opschieten, maar soms ook echt serieus kunnen botsen. Niet per sé ruzie, maar meer irritaties rond elkaar. Wat denk jij?
Dus, als iemand nog ideeën heeft, go ahead!
[ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 15:50 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried