Hey guys!
Ik heb dringend een paar tips nodig, ik ga vanavond namelijk afspreken met een groepje mensen van school — die een jaar hoger zitten dan mij en waar ik in principe nog nooit mee heb gepraat. Sinds kort is er een meisje en daar ga ik ook wel mee om enzo, maar nu heeft ze me meegevraagd om af te spreken met een klein groepje mensen. En in dat groepje zit dus een jongen die ik wel érg leuk vind.
Ik begin me een beetje zorgen te maken, to be honest. Wat als hun mij er niet bij willen? Wat als ze me raar gaan vinden o.i.d? Ik ben ook weer zo'n muts die totaal niet sociaal is, het lastig vind om vrienden te maken en om met mensen te praten die ik niet ken, soms kom ik gewoon niet uit mijn woorden of moet ik wat langer nadenken over een antwoord dan normaal. Ik wil een goede indruk op hun achter laten en al helemaal op die ene jongen die ik zo leuk vind. Ook ben ik erg onzeker over van alles en nog wat en ben zó bang dat dit niet goed gaat komen en dat ik het helemaal voor mijzelf ga verpesten. Al helemaal omdat ik die mensen helemaal niet ken, op dat ene meisje na. Ik ken hun wel qua uiterlijk en een beetje bij naam.. maar that's it.
Ugh :')
Hebben jullie een paar tips voor mij?
But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.