• Heey mensen!
    Ik zoek een cover voor een van mijn verhalen. De story heet Yami no Namida (Japans voor Tranen van Duisternis), de titel zou ik er wel graag op willen.
    Titel Yami no Namida (die moet erop)
    Samenvatting

    Er is een wereld die wij hebben gecreëerd in onze dromen. Een wereld, waar demonen zich schuilhouden.
    Die demonen geven je onnatuurlijk sterke krachten, als ze dat willen. In tijden van nood lost de sluier tussen onze wereld en die van hun op.

    Er zijn mensen die die sluier kunnen doorbreken, en die gave wordt generatie op generatie doorgegeven.
    Voor een kind dat gepest wordt, zoals Zoë , is die sluier natuurlijk een erg aanlokkelijke weg voor wraak. Geen wonder dus dat ze zich in deze gevaarlijke wereld waagt. Maar als ze dan verdwaald, is haar jongere zusje Mia bereidt haar te redden, en ook zij waagt zich in deze gevaarlijke wereld.
    (Dit is niet de officiële samenvatting)

    Sfeer
    Ik wil dat de cover fantasy is, op de manier van Narnia en Iron Fey (Je kan het even googelen). Toch wil ik graag dat het een beetje droevig is, want qua vertelling heeft het wel wat weg van de Gebroeders Leeuwenhart. (Het is soms best zielig)
    Plaatjes
    Ik heb nog niet echt een voorkeur. Het liefst zou ik gewoon iets simpels willen, zonder duidelijke gezichten. Mia, de hoofdpersoon, is 12 jaar en heeft blond haar.
    (Ik heb dit ooit bedacht en kan haar nu niet meer met een andere haarkleur zien) Zoë ziet er bijna hetzelfde uit, alleen is ze dan dertien.
    Eigenlijk wil ik alleen Mia erop, het liefst van achteren maar dat hoeft niet, in een fantasielandschap. Maar iets anders mag ook, ik heb nog niet echt een voorkeur.

    Good Luck! Ik heb geen haast, ik kan zonder cover ook schrijven.


    obsessive rage

    Hoi! Ik zal kijken of ik een cover voor je kan maken en ik zal kijken of het me lukt om op deze site te zetten.
    ;)