Onlangs ben ik begonnen met een studie na een lange periode full-time werken. Nu is discipline en motivatie opbrengen om huiswerk te maken bij mij sowieso niet bijster groot aanwezig, maar ik merkte al gauw dat het huiswerk in mijn agenda extreem chaotisch neergeschreven stond en het eigenlijk niet meer te overzien was. En ik bleef uitstellen,
Uitstellen...
Uitstellen...
Niet zo slim, gezien het feit dat ik superveel huiswerk kreeg, plus een groot project dat op Donderdag (todaaay) af moest zijn. Nou, ik heb dinsdag drie grote opdrachten gemaakt en ben vanaf half negen 's avonds (ik had tot acht uur school) tot en met nu, vandaag bezig geweest met dat project en bam.
Het is af.
Morgenochtend moet ik enkel nog even snel een kaft en omslag maken, maar dat moet lukken.
Morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk afgepeigerd (ik heb slecht geslapen de laatste tijd), maar ik kan nu alles weer een beetje overzien, and that feels good c: Ik ben er nu best wel trots op (mijn project), wat ongetwijfeld zal wegsijpelen als ik de andere projecten zien, but for now, I'm good.
Nu op naar de volgende opdracht, gezien ik weer het volle weekend moet werken.
Iemand anders nog zo'n voldoeningsmomentje gehad de laatste tijd?
[ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 1:04 ]
Tijd voor koffie.