• N M E E M
    N O R W A Y ' S      M A G I C A L      E D U C A T I O N
    F O R      E U R O P E A N      M U G G L E B O R N S
    Welkom op Norway's Magical Education for European Muggleborns. NMEEM is een, in vergelijking met scholen als Hogwarts, relatief kleine en jonge school. De school was opgericht wegens de pesterijen rondom muggleborns, die zich niet altijd weten te plaatsen in de magische wereld. Op NMEEM worden zij hier mee geholpen, en volgen zij natuurlijk ook gewoon standaard lessen. NMEEM is enkelen jaren geleden opgericht en ondertussen is de eerste klas die ooit op de school al twee jaar succesvol afgestudeerd. We volgen in de RPG de leerlingen die nu in het zevende jaar zitten.

Jaarindeling
    Eerste — 11*
    Tweede — 12
    Derde — 13
    Vierde — 14
    Vijfde — 15
    Zesde — 16
    Zevende — 17
    Achtste — 18
    *Aangegeven leeftijden zijn de leeftijden aan het begin van het schooljaar, wat begint op de laatste maandag van Augustus.

I N V U L L I J S T J E
    Naam — Let er op dat iemand die bijvoorbeeld uit Noorwegen komt, geen Italiaanse naam zou hebben!
    Leeftijd — Voor het gemak van de RPG zit ieder personage in het zevende jaar.
    Nationaliteit — Heel Europa!
    Innerlijk —
    Uiterlijk — Vermeld je faceclaim.
    Verleden —
    Familie —
    Relaties —
    Extra — Toverstok, functies, beste vakken, amortentia, boeman, huisdier, Patronus,...

R E G E L S
    *Deze dienen aangehouden te worden, bij het viermaal overtreden van een of meerdere regels, zullen we je een waarschuwing geven. Bij zeven keer lig je uit de RPG.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Reageer met regelmaat.
    — Denk goed na voordat je je inschrijft, het zou jammer zijn als het RPG al snel doodloopt.
    — Je hebt drie dagen om de opzet te maken aan je personage, en daarna nog twee dagen de tijd om je personage af te maken. Als dit langer duurt vervalt je rol zonder pardon.
    — Alleen ik, of Nichelle, (EthereaI en Illicit) openen de nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    — Houd jongens en meisjes gelijk.
    — Wees Realistisch
    — Quidditch teams worden ingeloot.
    — Mary Sue's en Gary Stu's worden neit goedgekeurd.
    — Er is geen personage limiet, maar neem er niet meer dan je aan kan. Wel geldt dat je bij meerdere personages van beiden geslachten minimaal een personage moet hebben.
    — De huisregels van Q gelden ook hier.
    — 16+ is toegestaan, maar meld het wel even aan de bovenkant van je post.
    — Maak een volledige post, dit betekend dat er word verwacht dat je een foto van je faceclaim, de naam van je personage, het leerjaar, de eventuele Quidditch positie en team en overige belangrijke kleine dingen vermeld.
    — Sluit niemand buiten.
    — Zonder toestemming mag je andermans personages niet besturen.
    — Gelieve geen ruzie te maken.
    — But above all, have fun!

S C H O O L R E G E L S

B
    ij overtreding van volgende regels is aanvankelijk van de mate van overtreding een passende straf.
    — Tijdens lesuren duurt het schooluniform ten allen tijden gedragen te worden.
    — Vernieling van andermans bezittingen is niet toegestaan.
    — Het pesten of vernederen van wie dan ook is verboden.
    — Alle lessen dienen gevolgd te worden, tenzij je een goedgekeurde reden hebt.
    — Meisjes en jongens mogen niet bij elkaar in de dorms komen, mocht dit toch gebeuren dient de deur volledig wij open te staan.
    — Iedere avond worden de dorms gecheckt, is iedereen er? Als jij niet aanwezig bent, volgen er maatregelen.
    — Wees op tijd bij lessen en Quidditch wedstrijden.
    — Muggle-voorwerpen zoals moderne technologie, dienen niet meegebracht te worden, deze zullen toch niet werken.

R O L L E N
    Naam — leeftijd + verjaardag — faceclaim — username [pagina]

— Freya Liv Hansen — 17 - 21/01 — n.v.t. — Ethereal [1.5]
    — Elliot Noelle Cooper — 17 - 2/02 — ? — Illicit [1.7]
    — Teresa Hanne Erinsson— ? — Barbara Palvin — Gereserveerd door Towns [.14]
    — Mackenzie Florènce Chamberlain — 17 - 9/06 — ? — Gereserveerd door Ziegler [1.2]
    — Evita Felipa Díaz y García — 17 - 24/08 — Cara Delvingne — Curia [1.6]
    — Gabrielle Margot Amélie De Sauveterre — 17 - 23/03 — Sahara Ray — Meliae [1.5]
    — Sienna Alessa Vittoria — 17 - 21/06 — Matilda Lutz — Knopfler [1.2]
    — Ziva Krista David — 17 - 1/05 — Cleo Massey — PaperTownsMargo [1.3]
    — ? — ? — ? — Gereserveerd door Belmont
    — ? — ? — Pyper Smith — Gereserveerd door Stilinski

— ? — ? — ? —Gereserveerd voor Illicit
    — Erich Cillin Arno Brennan — 17 - 9/05 — Joe Collier — FIash [1.1]
    — Xavier Alaric Marxer — 17 - 3/11 — Jamie Campbell Bower — Necessity [1.4]
    — ? — ? — ? — Gereserveerd door Belmont
    — Juan Inigo Reyes — 17 - ?/12 — Brenton Thwaites — Saffierblauw [1.5]
    — ? — ? — Joe Sugg — Gereserveerd door FIash
    — Lucas Jeremy Petrova — 17 - ?/? — Troye Sivan — Gereserveerd door Daggers [1.1]
    — Kristian Brynjar Emanuel Hansen — 17 - 21/01 — Diego Baruecco — Meliae [1.7]
    — Lauritz Benoît Jensen — 17 - 23/03 — Thomas Sangster — Hexagon
    — ? — ? — Lucky Smith — Gereserveerd door Stilinski

S C H O O L U N I F O R M
    Girls
    — Witte, rode of zwarte blouse met lange mouwen
    — Lange zwarte broek
    — Rokje (tot iets boven de knieën) in de kleuren rood, zwart of wit
    — Zwarte of huidskleur panty. Bij kouder weer/optioneel
    — Zwarte of witte blazer. Bij kouder weer/optioneel
    — Zwarte of witte schoenen. Geen laarzen!

Guys
    — Witte, rode of zwarte blouse met lange mouwen
    — Lange zwarte broek
    — Zwarte of witte blazer. Bij kouder weer/optioneel
    — Zwarte schoenen

D O R M S      E N      P L A T T E G R O N D

De school staat redelijk verscholen in de natuur, en heeft een beschutte locatie. Aan de (op de plattegrond,) rechterzijde strekt een groot bos zich uit. Dit bos is toegankelijk voor leerlingen, maar zij mogen niet verder dan een kilometer het bos in. Dit kunnen zij ook niet, aangezien er een soort onzichtbare muur is waar zij tegenaan lopen na een kilometer. Dit is om de veiligheid van de leerlingen te houden zoals deze is, veilig. De school heeft, natuurlijk, ook een Quidditchveld maar heeft hiernaast ook nog sportvelden om conditie op te bouwen en om enkele muggle sporten te kunnen beoefenen. De sportvelden bestaan uit:
          — Een atletiekbaan
          — Een voetbalveld
          — Een recreatieveld voor verscheidene sporten
          — Een ondergronds zwembad
    Deze sportfacilieteiten worden buiten lestijden om beschikbaar gesteld voor leerlingen die minimaal in hun vijfde jaar zitten en er wordt tijdens de 'sport' les, ook daadwerkelijk op gesport, afwisselend met Quidditch natuurlijk.

Er zijn drie Dormitory's, ingedeeld op leeftijd. Leerjaar 1 t/m 3, Leerjaar 4 t/m 6 en Leerjaar 7 en 8. Deze zijn dan weer opgesplitst in jongens en meiden slaapruimtes en hebben een algemene zitruimte.

V A K K E N      E N      R O O S T E R

8.30 — 9.30
    9.30 — 10.30
    10.50 — 11.50
    11.50 — 12.50
    13.20 — 14.20
    14.20 — 15.20
    15.20 — 16.20

00.00 — 2.00
    Maandag
    History of Magic
    History of Magic
    DADA
    DADA

Transfiguration
    Dinsdag
    Potions
    Potions
    Transfiguration
    SFQ*
    SFQ
    Woensdag
    Charms
    Charms
    History of Magic

Herbology
    Herbology
    Donderdag
    DADA
    Transfiguration
    Transfiguration
    Charms
    DADA

Astronomy
    Vrijdag
    Herbology
    Potions

SFQ

Charms
    SFQ* Sports Flying and Quidditch

Q U I D D I T C H
    De School heeft drie Quidditch teams die aan het begin van het jaar samengesteld worden. Een vaste plek in een team kan veroverd worden door goed genoeg te spelen. De mensen met een vaste plek zitten dan ook het daaropvolgende jaar in het team. Leeftijden maken niet uit, al worden er in principe geen eerstejaars aangesteld wegens te weinig vliegervaring. De teams zijn uiteraard gemixt qua leeftijd en geslacht. De aanvoerders zitten minimaal in het zesde jaar. Captains worden random gekozen! De Teams:

Purple
    — Captain —
    — Chaser — Freya Liv Hansen
    — Chaser — Teresa Hanne Erisson
    — Chaser —
    — Beater — Randy Wilburn
    — Beater —
    — Keeper—
    — Seeker — Reservatie Ilicit

Blue
    — Captain —
    — Chaser — Sienna Alessa Vittoria
    — Chaser —
    — Chaser —
    — Beater —
    — Beater —
    — Keeper— Xavier Aleric Marxer
    — Seeker —

Green
    — Captain —
    — Chaser —
    — Chaser — Ziva Krista David
    — Chaser —
    — Beater —
    — Beater —
    — Keeper—
    — Seeker — Erich Cillin Arno Brennan

[ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 17:31 ]

take me back to the basics and the simple life

Oh Leo, kan ik de laatste vrouwelijke rol krijgen? Fc weer ik nog niet

Mag ik een zeventienjarige meid, chaser en captain van team Blue?
    Edit: Verdomme, zie net dat iemand me voor was. Was dat echt de laatste vrouwelijke rol?

[ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 21:59 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Sorry, maar zou je me uit de lijst willen halen?
    Ik was nogal haastig, het is zonde van het personage en de roleplay als ik niet reageer. Het idee is geweldig, though.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Knopfler schreef:
    Mag ik een zeventienjarige meid, chaser en captain van team Blue?
    Edit: Verdomme, zie net dat iemand me voor was. Was dat echt de laatste vrouwelijke rol?

Nee hoor, maar na jou rol zet ik er wel even een stop op. We hadden gewoon een random aantal streepjes neergezet ^^

@Morticia: Natuurlijk, jammer dat je je uit miet schrijven , maar wel fijn dat je. Dit nu al aangeeft ipv wanneer we bijvoorbeeld het speeltopic willen openen.

@Anne: ofc

Ik moet echt beter de regels lezen, sorry voor die captain-vraag. :') En bedankt!

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Knopfler schreef:
    Ik moet echt beter de regels lezen, sorry voor die captain-vraag. :') En bedankt!

Geen probleem
    Hoor

Naam —
    Randy Wilburn
    Leeftijd —
    Zeventien. 28 februari.
    Nationaliteit —
    Engels
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Verleden —
    Familie —
    Christine Durward-Wilburn
    Rolf Wilburn
    Relaties —
    Extra —
    Eshout staf, 22,5 cm lang, drakenhartbloed kern.

[ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 18:59 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Nichelle en ik gaan ook een whatsappgroep maken, gewoon om in te kletsen en te overleggen zodat t praattopic niet volgespamt wordt, dus wie in die groep wilt moet zijn nummer naar mij of Nichelle PB'en en daarnaast ook even je naam vermelden.

En omdat ik slecht ben met het onthouden van namen bij usernames, zou het ook handig zijn dat de mensen waarvan ik hun nummer al heb, mij even PB'en met hun naam :')

Mackenzie Florènce Chamberlain
    "To be trusted is a greater compliment than being loved"

Naam
    Ze is geboren met de naam Mackenzie Florènce Chamberlain. Toch gaat ze doorgaans door het leven met de voor de hand liggende afkorting van haar voornaam: Kenzie. Ondanks dat ze haar voornaam ietwat kinderachtig vindt, wil ze zich niet anders laten noemen. Het past namelijk wel bij haar. Haar tweede naam is afkomstig van de moeder van haar moeder: Florènce Miller.

Leeftijd
    Mackenzie is zeventien jaar oud. Ze is geboren op een zonnige lentedag, de negende van de maand juni om precies te zijn. Dit heeft haar het sterrenbeeld Tweelingen geschonken. Met deze leeftijd zit Mackenzie nu in het zevende leerjaar.

Nationaliteit
    Mackenzie is afkomstig uit Wales. Ze woont hier samen met haar ouders in één van de redelijk grote steden Swansea. Omdat Mackenzie uit Wales komt, is het duidelijk te horen dat ze met een accent spreekt. De helft van de tijd spreekt ze zo onduidelijk dat ze zichzelf moet herhalen voor degene die geen Engels als moedertaal hebben.

Innerlijk
    - Vrolijk
    - Sociaal
    - Onzeker
    - Meeloper
    - Intelligent
    - Sarcastisch
    - Droog
    - Heiligboontje

Uiterlijk
    - Lichaamsbouw:
    - Gezicht:
    - Kapsel:
    - Kledingstijl:
    - Opvallende kenmerken:

Verleden
    Op negen juni is de oudste dochter van Christina en Elijah Chamberlain geboren. Het was een gezonde baby waar niet veel aan op te merken was. Toen Mackenzie twee jaar oud was, kreeg ze er een broertje bij en op haar vierde levensjaar werd haar zusje geboren. Het Chamberlain gezin is altijd er gelukkig geweest. Op haar elfde verjaardag kreeg Mackenzie een brief thuis gestuurd met het feit dat ze een heks bleek te zijn. Als kind van twee dreuzels is dat natuurlijk een grote shock, maar na de zoveelste brief begonnen haar ouders er uiteindelijk ook in te geloven.

Familie
    Elijah Chamberlain: vader | 44 jaar
    Christina Renner-Chamberlain: moeder | 44 jaar
    Matthias Chamberlain: broertje | 15 jaar
    Maddison Chamberlain: zusje | 13 jaar

Relaties
    - ?
    - ?
    - ?
    - ?
    - ?

Extra
    - Toverstok: Haar staf is gesneden uit eikenhout en is om precies te zijn 24,6 centimeter lang. De toverstok is licht buigbaar. Als kern is er een veer van een feniks gebruikt. Deze staf is prima voor het vak Bezweringen.
    - Functies:
    - Beste vakken: Mackenzie is goed in Bezweringen, Toverdranken en Kruidenkunde. Haar lievelingsvak is dan ook kruidenkunde. Haar slechtste vakken zijn Verweer tegen de zwarte kunsten en Astronomie. Aan deze beide vakken heeft ze een hekel.
    - Amortentia: Vers gemaaid gras en de geur van bananen.
    - Boeman: Mackenzie is als de dood voor wespen. Daarom neemt haar boeman ook de vorm aan van een wespennest.
    - Huisdier: Mackenzie heeft een kat als huisdier. Dit is een ietwat flinke, oranje kater genaamd Tommy.
    - Patronus: Een papegaai

[ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 14:57 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

EthereaI schreef:
    Nichelle en ik gaan ook een whatsappgroep maken, gewoon om in te kletsen en te overleggen zodat t praattopic niet volgespamt wordt, dus wie in die groep wilt moet zijn nummer naar mij of Nichelle PB'en en daarnaast ook even je naam vermelden.

En omdat ik slecht ben met het onthouden van namen bij usernames, zou het ook handig zijn dat de mensen waarvan ik hun nummer al heb, mij even PB'en met hun naam :')

Nee bedankt (:

Ich liebe dich 27.12.23

Abstergo schreef:
    (...)

Nee bedankt (:

Geen probleem ^^

EthereaI schreef:

Leuk idee, maar ik zit al in twee van die groepen dus dat gaat mijn telefoon niet trekken. Dus ik sla over! c:

Big girls cry when their hearts are breaking

Ziegler schreef:
    (...)

Leuk idee, maar ik zit al in twee van die groepen dus dat gaat mijn telefoon niet trekken. Dus ik sla over! c:
    jammer! Voor de RPG maakt het niets uut natuurlijk ^^

Sienna Alessa Vittoria
    "If nobody does what needs to be done, you do it."

Naam
    Sienna Alessa Vittoria
    Sienna — Italiaans — Roodbruin
    Alessa — Italiaans — Beschermer van de mens
    Vittoria — Italiaans — Achternaam

Leeftijd
    Zeventien, ze verjaart op 21 juni, het begin van de zomer.

Nationaliteit
    Sienna is 100% Italiaans, zowel haar moeder en haar vader komen daar vandaan. Ze is geboren en getogen in Tivoli, een stadje heel dichtbij Rome. Sienna is altijd in Rome naar school geweest en heeft in dat gebied dus ook haar hele leven gewoond.

Innerlijk
    Het eerste dat je aan Sienna opvalt als je haar ontmoet, is haar temperament. Ze is heel vurig van binnen en heeft massa's energie - typisch Italiaans. Dit vormt eigenlijk de basis van haar ik. Ze is zeer liefhebbend en zal er alles aan doen de mensen die ze graag ziet te beschermen, is eigenlijk het kloppend hart van vrijwel alle groepen waartoe ze behoort. Ze is het vuur en de kracht achter van alles en nog wat en denkt aan echt alles en iedereen. Deze eigenschap lijkt in eerste instantie een goede eigenschap, maar aan deze eigenschap hangt vast dat ze heel druk is en dat levert haar ook heel wat mensen op die haar niet mogen. Dit ligt niet enkel aan het feit dat ze druk is, want dat is iets relatiefs, het is niet zo dat haar tater nooit stilstaat, maar als ze praat, praat ze op een echt Italiaanse manier - met heel veel klemtonen en heel enthousiast - dat is voor sommige mensen die dat niet gewend zijn al wel eens lastig.
          Zoals al vermeld: Sienna zou echt alles doen om haar geliefden te beschermen. Daar hangt een hele geschiedenis aan vast en ze staat daar ook om bekend. Ze zou echt letterlijk haar leven geven voor hen. Zoals ook al gezegd: Ze denkt aan alles. Ze is niet uitermate über-intelligent op schoolvlak, ze is een normale leerling en stelt zichzelf al snel tevreden met een zeven, maar ze heeft veel wereld- en mensenkennis. Waar dingen als transfiguratie, bezweringen en andere vakken haar geen bal interesseren, is ze soort van de psychologe van haar jaar. Ze weet mensen heel goed in te schatten en heeft veel algemene kennis.
          Naast al deze goede eigenschappen, heeft Sienna uiteraard ook slechte eigenschappen. Haar voornaamste slechte eigenschap is het feit dat ze héél emotioneel is. Ze doet geen moeite haar emoties te bedwingen en dat loopt in vanalles uit: Woede-uitbarstingen, huilbuien, maar ook uitbundige blijdschap. Je moet haar maar op het juiste moment weten te vergezellen. Verder is ze ook vrij aanvallend. Als iemand iets doet wat haar niet aanstaat, kan ze al heel snel vrij kwaad worden en dan ben je liever niet bij haar. Haar humeur kan even snel weer weggaan als het gekomen is, maar ze kan voor de kleinste dingen zeer pissig worden.

Uiterlijk
    [FC: Matilda Anna Ingrid Lutz]
    Haar —
    Sienna heeft van nature golvend bruin haar, waar al eens een lichte blonde of rode schijn op zit. Haar haar heeft ze van haar moeder geërfd: Het is iets typisch Italiaans. Omdat ze haar haar vaak steilt, weten de meeste mensen niet met zekerheid of ze nu krullend of steil is, maar niemand geeft er wellicht ook om of het nu zo is of anders.
    Gezicht —
    Sienna heeft een smal gezicht, waar de contouren mooi zichtbaar en uitgelijnd zijn. Haar dikke lippen zijn iets typisch zuiders, terwijl haar ogen dan weer niet helemaal Italiaans zijn. Ze heeft geen idee waar het vandaan komt, maar haar blauwe ogen maken haar speciaal in Italië, en maken haar iets normaler in Noorwegen.
    Lichaam —
    Sienna is smal gebouwd en niet heel groot. Met haar meter 59 zou je haar zelfs eerder klein dan groot noemen. Haar huid heeft een iets donkerdere kleur dan de gemiddelde persoon in Noorwegen - logisch, als ze uit Italië komt. Ze heeft maat 36 en haar kledingmaat is ook 36, of een smal.

Verleden
    Sienna heeft geen heel gemakkelijk verleden gehad. Haar vader was de één of andere arrogante zak die daarbovenop nog eens in een maffia-achtige misdaadorganisatie zat - en die hield het jammer genoeg niet alleen bij geld afpersen, maar moordden ook meer dan nodig was. Uiteindelijk heeft de politie in Rome de organisatie praktisch kunnen oprollen en heeft zij haar eigen vader met geweld gezien weggesleept worden. Alsof dat nog niet genoeg was, is ze een jaar geleden betrokken geraakt bij een schietpartij op een plein in Rome, waarna de dader zelfmoord gepleegd heeft. Omdat hij slechts een pistool had, had hij maar vijf kogels. Eén ervan was uiteindelijk voor zijn eigen hoofd, dus heeft hij slechts vier personen kunnen raken waarvan er nog eens drie geraakt werden in hun armen of benen en nooit in levensgevaar verkeerd hebben. De enige die is overleden, was Sienna's beste vriend Cesare, die recht in zijn long geraakt was. Hij is overleden in haar armen, zeggend dat hij van haar hield. Het is een moment waar Sienna nog steeds nachtmerries van heeft en nog steeds niet over is. Ze heeft het nooit tegen iemand op school gezegd, maar het is aan haar gedrag soms wel heel merkbaar dat ze wat achterhoudt.

Familie
    Fabrizio Vittoria — Vader — 49
    Clarissa Attardo-Vittoria — Moeder — 45
    Angela Vittoria — Zus — 19
    Matteo Vittoria — Tweelingbroer — 17

Sienna heeft één zus en één broer. Haar twee ouders zijn, uiteraard, dreuzels en dat maakt dat ze als heks toegelaten is op NMEEM. Zij en Angela zijn de enigen in de familie die toverkracht bezitten, maar Angela is al een jaar afgestudeerd van NMEEM. Daarvoor gaat het echt generaties terug tot er nog een tovenaar in haar familie gevonden is.

Relaties
    Volgt

Extra
    — Sienna heeft een kat en een uil, respectievelijk genaamd Uil en Kat
    — Sienna is een jager van team Blue
    — Haar favoriete vakken zijn SFQ en HoM
    — Haar stok is gemaakt uit cedar hout (toont een sterk karakter en heel erge loyaliteit aan), bezit feniksveer, is licht buigzaam en 22,5 centimeter lang.

[ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 21:26 ]

Ik wil wel een jongen als Keeper van een van de teams (maakt mij niet zoveel uit welke :) )

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.