AO3 schreef:
(...)
Ik voel hier heel veel uitroeptekens bij. Het is ook nog eens hartstikke slecht om elke dag bij elk pijntje weer een paracetamol te halen. Kom op. Ten eerste word je er dan immuun voor, en ten tweede krijg je dan ook een slechtere weerstand. (Denk ik.) Ik ben bijna nooit ziek en ik neem ook nooit pijnstillers behalve als ik echt helemaal brak ben. Vriendinnen van mij nemen elke dag pijnstillers en die hebben ook gewoon elke dag weer last van iets.
Het heeft geen invloed op je weerstand, hoor. Iedereen heeft nou eenmaal een ander immuunsysteem en niet de juiste informatie om het te veranderen. Maar het heeft wel invloed op de manier waarop je met pijn omgaat, sommige mensen klagen echt heel snel over van alles en stellen zich gewoon graag aan.
Maar daarbij hebben sommige mensen wél echt last van ongesteld zijn. Voordat ik aan de pil ging, was het zo onregelmatig en erg dat ik de eerste dag sowieso niet kon lopen zonder pijnstillers en standaard door lekte, hoe goed ik het ook bijhield. Toch bepaal je zelf hoe je ermee omgaat. Ik heb nooit gym of een toets afgezegd omdat ik ongesteld was.
Nu stel ik me ook graag aan, want ik vind die douchekraan echt drie keer niks, ugh.
Your make-up is terrible