• Heey allemaall!!!

    ik ga een Avril site beginne, en ben enorm fan van haar. Als je dus een leuke tip weet, of een site met leuke dingen voor op je ste, of dingen van avril lavigne. Laat me dan ff wete??

    TnQQQ ^^


    --

    Haar home site of zo? Tijdschriften kopen werkt ook, kom je achter allerlei interesante weetjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij is het logo van Avril ofzo zwart & rose. Maak de lay die kleuren.
    En maak het niet te kinderachtig. Professioneler is beter vind ik zelf. Zoals te veel plaatjes, word je ook gek van. Hou het bij tekst & misschien 3 plaatjes per pagina ofzo. Update je site vaak. Misschien heel vaak je lay veranderen, zoals ik deed bij MyContest. De teksten zelf typen is ook veel beter dan ze van internet halen. Maak zoveel mogelijk ZELF
    En als je trouwens iets kopieert van iemand of iemand anders maakt wat voor je site. Credit diegene dan. Dan blijf je betere 'vrienden' met diegene.
    Onthoud, het is belangerijk dat je je site vaak update.
    Houd nieuwtjes bij van Avril. Als ze ene officiele site heeft en daar nieuwtjes op heeft, zet ze dan ook op je eigen site maar dan in je eigen woorden;.


    I live for the applause, you will die for it.