• Haaaii bbyyboliewolies<3
    Jahik ben wéér eens alleen thuis&moet nog vanalles doen[Me douchen] En ikben een tamelijk bang kindje dus voel m hie niet gerust enzoo n durf mij ook niet gaan douchen x] Jaah ok lach maar ofsoo,, maar ik moet me wel dringend gaan douchen&mijn zus is met vrienden weg&m'n ouders zijnnaar een 'concert'. Weet er iemand wat ik kan doen? Gewoon wachten tot ze hier zijn of heeft er iemand tips ofso want ik voel me totaal niet veilig oO Srly, indeze buurt is al een week geleden 4 keer ingebroken enzoo dus je zou voor minder bang worden. Give me detips en ik ben je dankbaar^^

    <3

    Alle lichten aan doen, en mss je muziek redelijk zacht zetten zodat je alles beter kan horen. En dan gewoon gaan douchen, met badkamerdeur op een kiertje.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik snap jé :')
    Ik ben ook alleen thuis...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Alle lichten aan doen, en mss je muziek redelijk zacht zetten zodat je alles beter kan horen. En dan gewoon gaan douchen, met badkamerdeur op een kiertje.



    Dankje, maar alle lichten zijn al aan en luister geen muziek x] En ik douch ook niet graa met de deur open x) maar toch bedakt^^

    K heb dat ook hoor XD

    Maar mijn vriendin zegt altijd; Als je bang bent, denk dan aan mij!

    Dat doe ik dan, en het helpt(A)

    Gwoon aan iemand denken die je steun geeft,,


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ik zou alles op slot doen en lichte en tv aan zette dan weten inbrekers dat ze daar nier moet zijnn omdat daar mensee zijn ;)

    ik zou alles op slot doen en lichte en tv aan zette dan weten inbrekers dat ze daar nier moet zijnn omdat daar mensee zijn ;)


    Jah maar daarzjn hun niet bang van hoor^^ En wat doe ik dan als m"n zus&ouders thuiskomen?

    ik zou juist de muziek heel hard zetten, dan weten ze iig [als ze willen inbreken ofzo x3] dat er iemand thuis is en je hoort geen rare geluiden ofzo..
    en ze breken op dit tijdstip echt niet in ;]

    ik zou juist de muziek heel hard zetten, dan weten ze iig [als ze willen inbreken ofzo x3] dat er iemand thuis is en je hoort geen rare geluiden ofzo..
    en ze breken op dit tijdstip echt niet in ;]


    Ze breken zelfs overdag in =[

    Zet wel harde muziek op want dan weten ze dat er iemand is. En ga gewoon douchen en als je echt bang bent denk aan iemand die je veel waard is misschien word je daar minder bang van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zet wel harde muziek op want dan weten ze dat er iemand is. En ga gewoon douchen en als je echt bang bent denk aan iemand die je veel waard is misschien word je daar minder bang van.


    Omgmeeen! Ik wou dat ik écht niet zo'n bang kind ben enzoo ='[

    Zoek gewoon afleiding :]
    En douchen, tja dat moet gewoon :]
    Das gewoon een kwestie van doen.
    En voor je het weet is het voorbij :}
    xoxo<3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Schat :

    -Alle lichten aandoen die je tegenkomt
    -De voordeur en de achterdeur sluiten
    -Keiharde muziek opleggen
    -En als je te bang hebt wachten x]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik ben ook zo een bang kiend hoor x]


    Take My Hand Take A Breath ...

    http://nl.youtube.com/watch?v=LlyyZb60RJI&NR=1
    Annelies deze moet je gaan luisteren :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weetje lieford ik kom naar jou toe en dan sta ik op de uitkijk met mijn sexxi hexxi uitkijker en dan kan jij lekker douchen terwijl ik op de tafel sta en karate aan het doen ben xP


    Take My Hand Take A Breath ...