Ik heb dus het idee dat ik mij steeds meer terugtrek uit de samenleving. Ik vertik het nog mij te binden aan personen, voel mij ontzettend snel opgesloten en gestrest door alles wat ik moet doen en krijg steeds meer de neiging om gewoon te zeggen "Ik kap der mee" en mij volledig op te sluiten op mijn kamer met mijn laptopje, schrijfboekje en keyboard, gezien personages en muziek je nooit laten vallen. Vroeger organiseerde ik echt van alles en was ik best sociaal en ik ga nu nog wel naar verjaardagen en alles, maar ik wil na dit seizoen niet meer terug naar een musical vereniging of wat dan ook en personen die mij teveel claimen duw ik zo ver mogelijk weg. Als ik een avond met mensen ben geweest, heb ik meteen het gevoel dat ik een overdosis heb gehad en moet ik echt even "rust" hebben. Iedereen laat mij toch alleen maar schuldig voelen als ik niet kan of wil. Nou komt er ook weer een stressvolle maand aan en mijn musical vereniging doet echt gewoon naar, wanneer je niet kan (wat nu dus het geval is) en "vrienden" waar ik nee tegen moet zeggen, omdat ik helemaal in de stress zit en alles en nog zoveel op mij to do list heb staan wat ik wel echt wil doen reageren eigenlijk ook echt naar. Het liefst zou ik nu meteen een vliegtuig naar verwegistan pakken, maar ja, das niet echt een oplossing.
Hebben jullie dit ook (wel eens)? Wat doen jullie dan?
Happy Birthday my Potter!