• Sinds een kleine 4 weken heb ik een bijbaan bij een fastfoodrestaurant. Omdat het vakantie is heb ik al best veel uren gewerkt en over het algemeen vind ik het leuk om te doen. Nu is er echter iets dat mijn werk op sommige dagen heel vervelend maakt. Ik heb het hier over 1 van de 4 managers. De andere 3 zijn heel aardig en daar kan ik prima mee werken, maar met de vierde niet. Ze heeft altijd kritiek op me en als ik wat vraag reageert altijd op een lullige manier. Ze maakt me heel zenuwwachtig. Ik doe altijd extra mijn best al zij er is, maar door de zenuwen ga ik juist fouten maken terwijl ik het best kan. Ze heeft me al een paar keer bijna aan het huilen gemaakt en als ik met haar moet werken vind ik het gewoon echt niet leuk. Ook heb ik het idee dat ze me heel vervelend vindt en denkt ze volgens mij dat ik niks kan terwijl ik altijd mijn best doe en hard werk.
    Moet ik hier wat van zeggen? Of het gewoon later en hopen dat het vanzelf overgaat?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Foutje

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 21:29 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom quotte ik je post? Nevermind. Ignore that. :'D

    Ohh, ik had hier ook heel erg last van toen ik nog in een modezaak werkte. Maar daar is het wel eventjes iets anders, alleen maar dames en een klein groepje. Dan gaat het al gauw over op roddelen om ongenoegen te uiten. Toch zou ik aanraden om het er met die manager over te hebben. Wat ik destijds gedaan heb is heel eerlijk gezegd: 'Ik word nogal nerveus als jij er bent, en dan maak ik meer fouten dan anders. Juist omdat ik mezelf wil bewijzen.' Daarna ging het al iets beter. Succes in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 21:31 ]


    The truth is out there.

    Dit lijkt heel erg op iets wat ik meemaakte. Ik werkte bij McDonald's (ook een fastfoodrestaurant) en daar had ik 3 leuke managers en één (vrouwelijke) gemene manager. Damn, dit is eng o.o


    Ik zou proberen om het met die manager te bespreken.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Dit lijkt heel erg op iets wat ik meemaakte. Ik werkte bij McDonald's (ook een fastfoodrestaurant) en daar had ik 3 leuke managers en één (vrouwelijke) gemene manager. Damn, dit is eng o.o


    Ik zou proberen om het met die manager te bespreken.

    Bij welke mc werkte je (mag ook in pb als je wil)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Temple schreef:
    (...)
    Bij welke mc werkte je (mag ook in pb als je wil)


    Zwolle centrum.


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Zwolle centrum.

    Dan is het niet dezelfe(dat zou wek heel toevallig zijn geweest) heb jij er wat mee gedaan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Temple schreef:
    (...)
    Dan is het niet dezelfe(dat zou wek heel toevallig zijn geweest) heb jij er wat mee gedaan?


    Ik heb er niets mee gedaan toendertijd. Wel besproken met een vriendin die er ook ooit werkte. Mijn hart luchten bij haar hielp al een hoop. Na een tijd begon de manager ook wel aardiger te doen en op zich had ik ook niet vaak met haar te maken, gelukkig. Maar ja, ik heb er ook maar een halfjaartje gewerkt. Als het had gekund, was ik graag langer gebleven, want het was leuk werk! Ze hadden me zelfs 13 maanden verlenging aangeboden, maar ja, ik kon het niet aannemen. Ik zat met een studie :c


    26 - 02 - '16

    Ik zou gewoon het volgende doen----> je vraagt haar gewoon rustig mee naar het praat kantoortje of iets waar jullie rustig alleen met een koffietje kunnen praten
    Je legt haar alles van begin tot einde uit en als ze het dan eindelijk snapt


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik zou het eerst aankaarten bij je manager die je wel.mag. je voelt je bij hun vertrouwd. Miasvhien kunnen zij je adviseren desnoods mee als je in gesprek gaat want dat is spannend. Ga anders als je dat durft naar haar en geef aan dat je geen klik voelt maar wel je best erg doet en dat haar manier van feedback niet fijn overkomt op je. Misschien heeft zij het niet door. Had het opscouting ook. Nu let hij erop en gaat het veel beter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan