• GPS kindertelefoon. Weet waar je kind is.
    Dit horloge zou ieder kind moeten dragen in deze tijd. Vraag je je ook steeds af waar je kind zich bevindt en of hij/zij veilig is waar ze aan het spelen zijn? Allemaal van die ongeruste vragen, daar kan je nu een eind aan maken door dit horloge bij je dochter/zoon om te doen.
    Je installeert een app op je telefoon en op 5m na, kan dit horloge je laten zien waar je kind zich bevindt. Is je kind in een noodsituatie, dan kan die met 1 druk op de knop )SOS knop) bellen naar jou of iemand anders, waarvan de nummers zijn geprogrammerd (vooraf) op de telefoon. Ook kan je zelf naar je kind bellen en praten via het horloge.
    Het horloge heeft ook een stappenteller en slaapmonitor. Zo kan je precies zien hoe druk of beweeglijk je kind die dag is geweest en of hij/zij voldoende heeft geslapen.
    Het horloge heeft een zachte siliconen band in mooie felle kleuren, groen blauw en roze.
    Bij dit horloge heb je een sim kaart nodig, waar je dan de nummers op programmeert. Dit kan makkelijk met een simkaart met 5 of 10 euro beltegoed.
    Naast de app krijgt je ook toegang tot het online tracking platform zodat u via de PC of laptop de locatiegegevens van het horloge kunt volgen.
    Wij kunnen tevens de sim kaart leveren maar zit er niet standaard bij.
    Deze app is geschikt voor Android telefoons met Android 3.0 of hoger en Iphone 4 en hoger.
    Plaats alvast je bestelling, wij krijgen deze in de 1e week van september binnen.
    80 euro


    Wat voor boodschap geef je je kinderen mee als ze zoiets moeten dragen? Alsof je of heel erg bang moet zijn voor de buitenwereld, of je ouders vertrouwen je gewoon niet.
    Je kind stalken om te weten hoeveel ze precies bewegen, waar ze gaan en staan en slapen, is toch echt heel erg overdreven? Ik snap dat sommige ouders het slaap-gedeelte in de gaten zouden willen houden, maar origineel gaat dit over het GPS gedeelte en de meeste kinderen slapen toch echt prima.


    Your make-up is terrible

    Jezus, als ik zoiets zou krijgen van mijn ouders (wat ze nooit zouden geven, trouwens, gelukkig), zou dat ding straight away in de vuilnisbak belanden. Is dat niet ook schending op de privacy van je kind?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Jezus, als ik zoiets zou krijgen van mijn ouders (wat ze nooit zouden geven, trouwens, gelukkig), zou dat ding straight away in de vuilnisbak belanden. Is dat niet ook schending op de privacy van je kind?


    Dit dus.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik denk dat het best handig is. Je weet namelijk waar je kind is en dat hij of zij je kan bereiken wanneer er een ongeluk is gebeurd of iets dergelijks. Maar aan de andere kant snap ik wel dat het de privacy van het kind schaadt, maar then again, je kind zou niet op rare plekken horen te komen en te luisteren naar mama en papa. Je zou dit ook alleen kunnen gebruiken op vakantie of op drukke plaatsen als je een dagje uit bent. Ik zie er het voordeel wel van in, eigenlijk.


    Pretty is just a pretty word.

    Joh maar als je kind ook in gevaar is, gaat dit ook niet per se werken. Bijvoorbeeld als iemand je kind wil meelokken of iets dergelijks, dan halen ze gewoon het horloge weg en pleuren ze die ergens in de sloot. En ik vraag me ook af of jonge kinderen wel echt bewust gebruik kunnen maken van de sos functie in een geval van nood.

    Ik vind het ook een beetje gek en overdreven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Endress schreef:
    Ik denk dat het best handig is. Je weet namelijk waar je kind is en dat hij of zij je kan bereiken wanneer er een ongeluk is gebeurd of iets dergelijks. Maar aan de andere kant snap ik wel dat het de privacy van het kind schaadt, maar then again, je kind zou niet op rare plekken horen te komen en te luisteren naar mama en papa. Je zou dit ook alleen kunnen gebruiken op vakantie of op drukke plaatsen als je een dagje uit bent. Ik zie er het voordeel wel van in, eigenlijk.


    Op een dagje uit zou zoiets natuurlijk handig kunnen zijn, maar zoals ze het promoten vind ik het echt veel te ver gaan.


    Your make-up is terrible

    Endress schreef:
    Ik denk dat het best handig is. Je weet namelijk waar je kind is en dat hij of zij je kan bereiken wanneer er een ongeluk is gebeurd of iets dergelijks. Maar aan de andere kant snap ik wel dat het de privacy van het kind schaadt, maar then again, je kind zou niet op rare plekken horen te komen en te luisteren naar mama en papa. Je zou dit ook alleen kunnen gebruiken op vakantie of op drukke plaatsen als je een dagje uit bent. Ik zie er het voordeel wel van in, eigenlijk.


    Ja, maar waar trek je de lijn? Jonge kinderen van een jaar of vijf/zes zouden dat misschien wel kunnen gebruiken, want die gaan nergens naartoe, maar er komen sowieso mensen die dat voor hun pubers gaan willen gebruiken - die gaan uit, gaan al eens ergens naartoe en willen niet gecontroleerd worden - het is een kwestie van kunnen loslaten en erop vertrouwen. Als je dat als ouder niet kan, is er iets mis. Jongvolwassenen/pubers hebben nood aan weg zijn van hun ouders zonder gecontroleerd te worden en dit helpt daar écht niet bij.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb het dan inderdaad over tot maximaal groep 6. In groep 7/8 komt het pubergedrag al voor en dan heeft zo'n volgsysteem inderdaad een averechtse gevolg. Ik denk dat het ook ligt aan hoe de ouders het aan hun kind brengen. Er zit namelijk wel een verschil is of je je kind op de hielen zit en telkens waarschuwt voor de gevaren buitenshuis of een moeder die op een luchtige manier zegt: ''Als je naar buiten gaat, vergeet je dan niet die gave horloge om te doen die ik je heb gegeven? Dan weet mama waar je bent.'' En ik denk dat het praten door de horloge van moeders of vaders kant ook wel wat te ver gaat. Maar toch, als je dit op een positieve manier brengt en je er niet iets groots van maakt, vind ik het echt wel een handig iets.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zie mijn ouders er nog wel voor aan dat ze mij zoiets hadden gegeven, als ik nog wat jonger was. Overigens vind ik het onzin en schending van privacy. Ook kan je - je kind het gevoel geven dat je hem/haar niet vertrouwd en geloof me, ik spreek uit eigen ervaring, dat is geen fijn gevoel.


    26 - 02 - '16

    Wauw, dit is echt extreem creepy


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het is misschien wel een goed idee voor kinderen (of eventueel zelfs volwassenen) met een verstandelijke beperking of voor bv blinde kinderen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LadyDi schreef:
    Het is misschien wel een goed idee voor kinderen (of eventueel zelfs volwassenen) met een verstandelijke beperking of voor bv blinde kinderen.


    Dat is inderdaad heel slim.


    Your make-up is terrible

    Ik zie echt wel het nut van deze dingen, toch zeker voor bepaalde doelgroepen zoals gehandicapten en dementerenden, maar de manier waarop ze het promoten is twijfelachtig... Nu, zelf vermoed ik ook dat deze kindertelefoon eerder bedoeld is voor kinderen tot een jaar of 12, gezien de felle kleuren ook (ik zie een puber nu eenmaal niet met zo'n afzichtelijk ding rondlopen :'D), en de meesten hebben vanaf dat ze naar het middelbaar een GSM (daargelaten dat ik al wel kinderen die jonger zijn ermee zie lopen, maar goed, ik vraag me af hoe gezond dat is :'D) waar je hoogstwaarschijnlijk ook wel een (gratis) gps track app voor heb tegenwoordig mocht je als ouder zijnde echt zo ver willen gaan :'D
    Dit 'horloge' is naar mijn idee zeker niet praktisch voor die leeftijd. Kinderen van 5/6 hebben verstand genoeg om dat SOS knopje in te drukken, maar heb zo ene gelijk mij en die drukt daar continue op, gewoon voor de lol en voor de aandacht :'D Dan zal hij dat horloge vaker af hebben dan om, want zo zijn kinderen nu ook eenmaal, dat is leuk voor even te dragen maar dan geraken ze het beu en moet het af.

    Nja, vooral weggegooid geld lijkt me. Natuurlijk zoals ik al zei, voor gehandicapten en dementerenden is het zeker wel een uitkomst en zie ik echt wel het nut ervan in, Maar voor kinderen, welke leeftijd ook... dat denk ik toch niet.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Endress schreef:
    Ik denk dat het best handig is. Je weet namelijk waar je kind is en dat hij of zij je kan bereiken wanneer er een ongeluk is gebeurd of iets dergelijks. Maar aan de andere kant snap ik wel dat het de privacy van het kind schaadt, maar then again, je kind zou niet op rare plekken horen te komen en te luisteren naar mama en papa. Je zou dit ook alleen kunnen gebruiken op vakantie of op drukke plaatsen als je een dagje uit bent. Ik zie er het voordeel wel van in, eigenlijk.

    Valkyries schreef:
    Ik zie echt wel het nut van deze dingen, toch zeker voor bepaalde doelgroepen zoals gehandicapten en dementerenden, maar de manier waarop ze het promoten is twijfelachtig... Nu, zelf vermoed ik ook dat deze kindertelefoon eerder bedoeld is voor kinderen tot een jaar of 12, gezien de felle kleuren ook (ik zie een puber nu eenmaal niet met zo'n afzichtelijk ding rondlopen :'D), en de meesten hebben vanaf dat ze naar het middelbaar een GSM (daargelaten dat ik al wel kinderen die jonger zijn ermee zie lopen, maar goed, ik vraag me af hoe gezond dat is :'D) waar je hoogstwaarschijnlijk ook wel een (gratis) gps track app voor heb tegenwoordig mocht je als ouder zijnde echt zo ver willen gaan :'D
    Dit 'horloge' is naar mijn idee zeker niet praktisch voor die leeftijd. Kinderen van 5/6 hebben verstand genoeg om dat SOS knopje in te drukken, maar heb zo ene gelijk mij en die drukt daar continue op, gewoon voor de lol en voor de aandacht :'D Dan zal hij dat horloge vaker af hebben dan om, want zo zijn kinderen nu ook eenmaal, dat is leuk voor even te dragen maar dan geraken ze het beu en moet het af.

    Nja, vooral weggegooid geld lijkt me. Natuurlijk zoals ik al zei, voor gehandicapten en dementerenden is het zeker wel een uitkomst en zie ik echt wel het nut ervan in, Maar voor kinderen, welke leeftijd ook... dat denk ik toch niet.


    Nou, ik vind ze nog best mooi. (cat) Ik hou van kleuren, haha.

    Maar je punten zijn wel echt heel erg waar. Ik vind het ook weggegooid geld voor kinderen, maar voor bepaalde doelgroepen kan het wel echt handig zijn. Het zou slimmer zijn als ze die ook promoten.


    Your make-up is terrible

    THANK GOD I'm a 90s kid.


    No growth of the heart is ever a waste