• Idk man.

    Favoriete orgaan


    Reality's overrated.

    Chow schreef:
    Wist je dat er een beroep bestaat als dobbelsteeninspecteur HAHAHAHA. Dat ga ik later worden. Eindelijk heb ik mijn droombaan gevonden.


    Reality's overrated.

    Chow schreef:
    Wist je dat er een beroep bestaat als dobbelsteeninspecteur HAHAHAHA. Dat ga ik later worden. Eindelijk heb ik mijn droombaan gevonden.


    HAHAHAHAHAHA. IK BEN VOOR.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McIair schreef:
    Calum had zijn lip dus drie dagen gepiercd.


    W A T


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet boeken lezen voor school van lezen voor de lijst en aan de ene kant denk ik: ik wil moeilijke boeken lezen zodat ik iedereen impress, en aan de andere kant denk ik, WOW dat boek van niveau 1 heb ik deze vakantie gelezen. (wbw) (wbw) Maar niveau 1 is zo makkelijk en holy shit ik zit in de vierde.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Raeken schreef:
    (...)

    Bedoel je dat ik Doritos at of? HAHAHAHA.


    Ja toen at je volgens mij de halve bak leeg HAHAHAHA


    "Family don’t end in blood”

    LIEKE EN GAB OMG IK HEB EEN SITE GEVONDEN EN ZE HEBBEN ER ZOVEEL TW HOESJES AAAH OMG U(BHFYDU(SOIJDFKNHBGUEUWOIAJLK MAAR ZE ZIJN WEL ROND DE 25 EURO.


    "Family don’t end in blood”


    Lieke • Moroles • 8 maart | 18
    Gabriëla • Raeken • 29 december | 18
    Noek • McIair • 27 juni | 16
    Eva • AO3 • 30 maart | 15
    Esmée • Chow • 18 oktober | 16
    Melissa • Orvieto • 22 januari | 17



    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chow schreef:
    (...)

    Ja toen at je volgens mij de halve bak leeg HAHAHAHA


    JA MAAR LIKE NIEMAND AT EN IK BEN VERSLAAFD AAN DORITOS NACHO CHEESE IM SCREAMING


    Danmarks Dynamite.

    AO3 schreef:
    Ik moet boeken lezen voor school van lezen voor de lijst en aan de ene kant denk ik: ik wil moeilijke boeken lezen zodat ik iedereen impress, en aan de andere kant denk ik, WOW dat boek van niveau 1 heb ik deze vakantie gelezen. (wbw) (wbw) Maar niveau 1 is zo makkelijk en holy shit ik zit in de vierde.


    THE STRUGGLES ARE REAL.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leerlingkenmerken
    heeft weinig ervaring met het lezen van fictie
    houdt niet van lezen, leest omdat het moet
    heeft een laag leestempo
    vindt het niet prettig om lang over een boek te praten
    wil door een boek worden geamuseerd

    NOPE BYE DIT IS VOOR MENSEN DIE BIJNA NIET KUNNEN LEZEN OFZO GTG


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Chow schreef:
    LIEKE EN GAB OMG IK HEB EEN SITE GEVONDEN EN ZE HEBBEN ER ZOVEEL TW HOESJES AAAH OMG U(BHFYDU(SOIJDFKNHBGUEUWOIAJLK MAAR ZE ZIJN WEL ROND DE 25 EURO.


    L I N K ALKFKLADFKLJSDLJKF


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chow schreef:
    LIEKE EN GAB OMG IK HEB EEN SITE GEVONDEN EN ZE HEBBEN ER ZOVEEL TW HOESJES AAAH OMG U(BHFYDU(SOIJDFKNHBGUEUWOIAJLK MAAR ZE ZIJN WEL ROND DE 25 EURO.


    LINK


    Danmarks Dynamite.

    Ik had vandaag Dorito's en milkshake met Thirza. Woensdag is milkshake (en Dorito) dag.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ER IS STEREK EN STILES EN DEREK EN ISAAC EN LIAM EN NOG MEER


    "Family don’t end in blood”