• Idk man.

    Favoriete orgaan


    Reality's overrated.

    Raeken schreef:
    Is drive een nieuw nummer ofzo?

    EN DAMN NICE!


    Jep hehehe


    "Family don’t end in blood”

    OKE IK GA OOIT LUISTEREN HAHA


    Danmarks Dynamite.


    Reality's overrated.

    Ik ben een na laatste. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Ik sta ergens in het midden.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 18:31 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben de tweede. Dit klopt best wel. HAHAHAHAHA.


    Reality's overrated.



    Het moment dat je een serieuze cover probeert te maken voor een sexy verhaal en dit is waar je op uitkomt. Ugh. Ik ben echt een faillure vandaag. SDLFKJSDFKLJ IK EHBER OZON HOOFPIJN OK IK WEORDG EKKL


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    Raeken schreef:



    adfklqw


    Reality's overrated.

    GAB HAHAHAHA

    Ik wil anders wel proberen Noek?


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    GAB HAHAHAHA

    Ik wil anders wel proberen Noek?


    Graag. Niks lukt vandaag ik haat het.


    Reality's overrated.

    Oke. Ik ben nu bij mijn oma dus ik doe het dan vanavond. Moeten er bepaalde foto's in of zo?


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    Oke. Ik ben nu bij mijn oma dus ik doe het dan vanavond. Moeten er bepaalde foto's in of zo?


    Nou, Cashton dus. Wacht, ik zet de lijn even hier.


    Reality's overrated.

    Calum's moeder heeft een nieuwe vriend, de jonge Ashton Irwin. Eindelijk lijkt zijn moeder een serieuze relatie te hebben en Calum is best oké met de nieuwe inwoner. Dingen veranderen enkel snel als Ashton binnenloopt op een vrijpartij tussen Calum en zijn vriendje, Michael En waar Ashton zijn stiefzoon zoveel mogelijk probeerd te ontlopen begint Calum te realiseren dat hij hier eigenlijk helemaal niet tegen kan. Dus doet hij alles om de aandacht van zijn 'daddy' te trekken. Maar wat begint als een halve grap word steeds serieuzer.


    Dit dus. Idk, ook dit is kut nu. VANDAAG IS GEWOON KUT OKAY. Ik zal de foto's even linken zo.


    Reality's overrated.

    I like it though! Moet er behalve de Cashton foto die je nog moet sturen nog iets in or nah?


    "Family don’t end in blood”