• Quizlet's Inter-House Quidditch Cup
    "You can't cancel Quidditch!"


    Twenty Eight Players.
    Four houses. Four teams.
    One school. One game. One cup.

    Who will win the first Quizlet's Inter-House Quidditch Cup?


    G R Y F F I N D O R

    Captain
    • Poncho • Gail
    Keeper
    • Founder • Ron Weasley
    Chasers
    • EthereaI • Leonie
    • Baelor • Leah
    • WeasIey • Ilona
    Beaters
    • Poncho • Gail
    • Bloodstreams • Danielle
    Seeker
    • Painkiller • Qingsel


    S L Y T H E R I N

    Captain
    • Koelbloedig • Nicole
    Keeper
    • Debbaut • Jarne
    Chasers
    • glitterdonut • Black
    • Kit • Amber
    • Sogra • Tracey Davis
    Beaters
    • Koelbloedig • Nicole
    • Spotgaai • Marlies
    Seeker
    • DreamerN • Nathalie


    R A V E N C L A W

    Captain
    • IamSherlocked • Morgana
    Keeper
    • Liopleurodon • Luna Lovegood
    Chasers
    • IamSherlocked • Morgana
    • MusicIsLife12 • Lola Kuntell
    • Cliodna • Evelien Lane
    Beaters
    • Kenopsia • Noël
    • Cleiona • Danique
    Seeker
    • GreenIeaf • Sterre


    H U F F L E P U F F

    Captain
    • RhaegaI • Nichelle
    Keeper
    • Necessity •
    Chasers
    • SPECS • Nymphadora Tonks
    • Scira • Sylvie
    • RhaegaI • Nichelle
    Beaters
    • Bostick • Chester
    • Solemnly • Linde
    Seeker
    • Backbiter • Wendy

    R E S E R V E S

    •
    •
    •
    •
    •



    "Weasley is our King, Weasley is our King!"


    "He didn't let the Quaffle in, Weasley is our King!"

    • Informatie•

    Basics
    x Deze wedstrijd heeft zes rondes.
    x Er is plaats voor achtentwintig actieve deelnemers.
    x Daarnaast is er nog plaats voor vijf reserve spelers, die in kunnen vallen.
    x Iedereen kan aanmoedigen, hiervoor hoef je niet mee te doen aan de wedstrijd.
    x Ik organiseer deze wedstrijd samen met mijn mede juryleden Gunnulfsen - Dore - en Rikiah - Anne.


    Deelnemers
    Als je mee wilt doen aan de wedstrijd laat je gewoon even weten dat je mee wilt doen, vermeld daarbij alsjeblieft je naam, dit mag ook een schuilnaam zijn - bijvoorbeeld "Harry Potter" en vermeld er ook bij in welke afdeling je wilt en welke positie je in wilt nemen. Captains worden naderhand random gekozen, je mag eventueel je positie als captain afstaan als je deze niet wil.
    De reserves zijn ervoor als iemand uitvalt, een bepaalde tijd weg is of gewoon niet meer reageert, zodat zij deze plaats over kunnen nemen. Reserves zijn nog niet voor een bepaalde afdeling of positie ingedeeld.
    Natuurlijk is iedereen welkom om gewoon mee te kijken en deze wedstrijd te volgen, aangezien je ook je favoriete afdeling kan steunen door ze aan te moedigen en daarmee Quidditch Punten voor dat team te verdienen.


    Regels
    x Wees aardig tegen elkaar en blijf sportief.
    x Denk goed na voordat je meedoet, want het is zonde als iemand uitvalt.
    x Als een deelnemer één ronde inactief is geweest, stuur ik een berichtje, krijg ik binnen vijf dagen geen reactie, wordt één van de reserves ingezet.
    x De gewone Quizlet huisregels gelden natuurlijk ook hier.


    Uitleg
    In deze eerste versie van Quizlet's Inter-House Quidditch Cup strijden de vier afdelingen - Hufflepuff, Ravenclaw, Gryffindor en Slytherin - tegen elkaar. Alle team spelers kunnen punten - genaamd Quidditch Punten - verdienen, waarmee ze de kans op het winnen van een wedstrijd groter maken. Het uiteindelijke doel van de wedstrijd is om met je afdeling te winnen. Er zijn zes wedstrijden, tussen de vier afdelingen en het team dat in het totaal de meeste punten heeft, wint. Het gaat dus niet om wie het meeste gewonnen heeft!
    De wedstrijden zullen als volgt gaan; rondom de wedstrijden zullen er opdrachten zijn waarmee je Galleons kan winnen, met deze Galleons kan je een bezem kopen, des te beter je bezem des te meer Quidditch Punten je hebt, des te hoger je kans is om te winnen. Die Quidditch punten staan voor hoevaak een bepaald iets in de randomnizer komt. Een uitgebreidere uitleg, vind je in de story!


    Links
    x Story - neem een abo.
    x Meer informatie!
    x Q&A
    x Kalender
    x Punten
    x Praattopic



    "Weasley can save anything, he never leaves a single ring!"


    "That's why Gryffindors all sing: Weasley is our King!"

    • Ronde één•

    Algemene Quidditch Punten
    Gryffindor
    Slytherin

    Stand
    Gryffindor - Slytherin
    210 - 50


    Ronde één
    Ronde twee
    Ronde drie
    Ronde vier
    Ronde vijf
    Ronde zes
    Meer informatie.

    Tijden en data's
    x Aanwezigheid doorgeven kan tot ?.
    x Bezems kopen voor de aankomende ronde kan tot ?.
    x Volgende ronde maandag.
    x Groeps opdracht één: 21 augustus 23.59.
    x Wekelijkse Lotterij: 21 augustus 23.59.



    "Weasley is our King, Weasley is our King!"


    "He didn't let the Quaffle in, Weasley is our King!"

    • Scorebord•
    Gryffindor
    210
    Slytherin
    50
    Ravenclaw
    x
    Hufflepuff
    x


    "Weasley can save anything, he never leaves a single ring!"


    "That's why Gryffindors all sing: Weasley is our King!"


    Beste Black,

    Hierbij heb je toestemming om met jouw wedstrijd Quizlet's Inter-House Quidditch Cup te beginnen. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Met vriendelijke groeten,
    Poncho

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 16:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:52 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Painkiller schreef:
    ^ Ik heb even extra voor je gekeken in het topic en je hebt ronde vier geen aanwezigheid doorgegeven (:


    Oh, verdomde ah, ben ik dat met werk zeker vergeten.;-;


    You were born original, don't die as a copy.

    Bostick schreef:
    Even een vraagje: bij mij stond er laatst dat ik 1 QP had, maar die is nu weg. Stond die punt dan verkeerd?

    Yep, de aanwezigheids QP's worden elke ronde er opnieuw bij gezet, de andere QP's blijven staan.

    Echter krijg je die QP alleen als jouw team speelt.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 13:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Yep, de aanwezigheids QP's worden elke ronde er opnieuw bij gezet, de andere QP's blijven staan.

    Echter krijg je die QP alleen als jouw team speelt.


    Maar ik had er dus wel eentje, dus daarom snapte ik het niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Maar ik had er dus wel eentje, dus daarom snapte ik het niet.

    Oh, dat klopt dan niet helemaal c; dan is er iets fout gegaan, maar dat heeft verder nergens invloed op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naar wie moeten we allemaal de opdracht sturen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    Naar wie moeten we allemaal de opdracht sturen?

    Naar mij, Gunnulfsen en Rikiah


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Naar mij, Gunnulfsen en Rikiah


    Nouja ik stuur in dan maar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zou ik een bevestiging mogen van de juryleden als het is aangekomen?

    Ik ben altijd bang dat het fout gaat hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb hem ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wanneer krijgen we de uitslagen van de groepsopdracht? Ik kon het niet vinden in de story. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    Wanneer krijgen we de uitslagen van de groepsopdracht? Ik kon het niet vinden in de story. :c


    Precies dit


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...


    Z E S

    Slytherin lijkt eindelijk weer een beetje terug in de wedstrijd gekomen te zijn, nadat Gryffindor twee doelen gescoord heeft. Amber heeft de Quaffle te pakken gekregen en racet nu langs ze rechterzijde van het veld richting de Gryffindor zijde van het veld. De Slytherins juichen hen hard toe, dit lijkt de goede kant op te gaan en dat gaat het ook want Amber weet met gemak de Quaffle langs Weasley te mikken en ze SCOORT! Dit zorgt ervoor dat beide teams nu gelijk staan met vijftig punten!

    Gryffindor pakt echter de draad al snel weer op en terwijl Nicole een Bludger richting Ilona slaat - die haar op een haar na mist, weet ze de Quaffle over te spelen naar Leonie. Zij aan zij met Leah vliegt ze richting de Slytherin doelpalen. Davis en Black doen hun best om hen tegen te houden, maar met een goede move speelt Leonie de Quaffle door naar Leah en Gryffindor scoort! Opnieuw staat Gryffindor voor!

    Davis grijpt de Quaffle en gaat op weg om het weer gelijk te maken, maar de aandacht is niet meer gericht op wat er beneden in het veld gebeurd. Seeker Qingsel is naar beneden gedoken, op de voet gevolgd door Nathalie. Het kleine gouden balletje is haast onzichtbaar, maar iedereen wat ze gezien hebben. De twee Seekers duiken hard naar beneden, maar Nathalie moet eerder omhoog schieten zodat ze niet kapot klapt op de grond. Qingsel echter, weet zo dicht bij de grond te komen - met haar nieuwe Nimbus - dat ze haar hand om het gouden balletje kan sluiten en GRYFFINDOR HEEFT DE SNITCH! GRYFFINDOR WINT DE EERSTE WEDSTRIJD VAN HET SEIZOEN!

    Meer informatie over wat er nu gaat gebeuren komt later, maar je hoeft nu niet meer je aanwezigheid door te geven, gefeliciteerd Gryffindor!


    Gryffindor - Slytherin
    210 - 50


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kit schreef:
    Wanneer krijgen we de uitslagen van de groepsopdracht? Ik kon het niet vinden in de story. :c

    De uitslag komt in de twee-drie dagen na de deadline (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De Gryffindors krijgen +50G voor het winnen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    What now?


    x De groepsopdracht inleveren, zorg dat hij op tijd is! [Deadline is vanavond om 23.59]
    x De laatste loten kopen voor de lotterij! [Deadline is vanavond om 23.59]
    x Je voorbereiden op de volgende ronde, deze zal starten op maandag!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.