• Jaa, 12 augustus heeft een kennis van ons een nestje kittens gekregen en mijn vader en moeder waren al een langere tijd aan het nadenken om nóg een kat te nemen. Ze mogen dan wel pas over een kleine 10 weken weg, maar we zijn er eigenlijk wel al zeker over dat we er een willen. We zagen de foto en waren eigenlijk allemaal meteen helemaal weg van een van de kittens. We hebben gevraagd wat het is, maar ze kon het niet goed zien, maar ze denkt wel dat het een katertje is(!) wat wij heel graag willen. Wij hebben niet echt iets met poezen namelijk, katers zijn veel aanhankelijker geweest bij ons en poezen doen vaak wat ze zelf willen. Zo is onze ervaring er dan mee, haha.
    Mijn vader mag de naam uitkiezen van de kitten, omdat ik die van mijn kat Chester al gekozen heb. Het wordt dan waarschijnlijk Goofy, omdat mijn vader helemaal weg is van dat personage van disney en hij vroeger toen hij klein was ook een kat heeft gehad met die naam. Die was ook zwart wit.

    Nou hieronder een foto van het nestje, als jullie raden welke wij heel leuk vinden krijgen jullie een koekje!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 19:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kruml schreef:
    (...)

    Wat leuk! Ik vind het poesje links onderin ook echt een doetje! Super leuk! (:


    Die ligt op de nieuwe foto bovenop, hahah. Wij vinden die juist het minst leuke omdat die te veel lijkt op een overleden poes van ons ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaa, ik heb hem gezien vandaag!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Jaa, ik heb hem gezien vandaag!



    OMG <3


    26 - 02 - '16

    Update:

    Vandaag bij mijn kleine boef geweest, wat een lieverd is het ook. We zijn er ook achter gekomen dat hij op beiden zijkanten een hartje heeft zitten (:

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 15:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind hem/haar echt een droppie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG WAT EEN SCHATJES. En leuke naam ook :Y)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 15:30 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    OMG WAT EEN SCHATJES. En leuke naam ook :Y)


    Goofy :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ah wat lief! (Toch vind ik puberkatten/volwassen katten mooier).
    Maar dat over dat katers aanhankelijker zijn dat poezen is niet altijd zo!
    Mijn kater bijt en krabt veel sneller dan onze poes.
    Wat me wel opvalt is dat katers liever op dingen zitten (papiertjes, tafels, verwarmingen) en poezen liever in dingen (DOZEN! en soms ook tassen en kasten)


    #weeseenrebel

    Dorneget schreef:
    DAT IS ZO VRESELIJK SCHATTIG! _O_
    Hebben jullie al een naam bedacht? En oh my, gimme, gimme, gimmeeee! Kittens zijn adorable! C:

    Zo schattig, ze lijken allemaal op mijn kat (cat)

    CUTENESS LEVEL: 105%


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Siwon schreef:
    Aww, wat een schatjes!


    You are my piece of paradise.

    Weten jullie hoé oud dit topic al is? Het is zojuist gebumpt geworden door iemand...

    [ bericht aangepast op 30 nov 2015 - 5:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Weten jullie hoé oud dit topic al is? Het is zojuizt gebumpt geworden door iemand...


    Het kwam me al zo bekend voor, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]