• Het is vandaag Square's verjaardag. Het is tijd om 19 kaarsjes uit te blazen, want ze wordt vandaag 19 jaar oud! Woehoe, welkom in het rijk der 19-jarigen! Om dat te vieren heb ik een speciaal verjaardagscadeau in de vorm van een story.

    Klik!

    Het verhaal is een beetje gebaseerd op een inside joke, maar goed te lezen voor iedereen. Het zal drie hoofdstukken tellen.


    En... Taart!





    En... Koekjes!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    B0B schreef:
    Happy b'day!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aah, gefeliciteerd Inge! *O*(banana)


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteeeerd!! ^^


    Stenenlikker

    Gefeliciteerd! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteeeeerd Inge!

    Gefeliciteeeeerd! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bedankt! *O*
    We hebben inmiddels meer koekjes nodig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bedankt! *O*
    We hebben inmiddels meer koekjes nodig.



    Das niet erg. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YES I DID NOT FORGET YOUR BIRTHDAY! HAPPY BIIIRTHDAAAAAY!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dawnguard schreef:
    Gefeliciteeeerd!! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Gefeliciteeerd Inge!


    Happy Birthday my Potter!

    Happy birthday!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik moest even zoeken, maar ik wist dat er een topic moest zijn. Gevonden. :Y)


    GEFELICITEERD!!! Ik heb het al duizend keer op Whatsapp gezegd, maar helaas kon ik nergens fatsoenlijke wifi vinden en kan ik in dit hotel slechts één apparaat per persoon aansluiten op het internet, dus heb ik alle felicitaties gereduceerd tot één, zodat ik je niet compleet volspam met overdatum hoeraatjes als ik weer thuis ben. :')

    En nu eens dat verhaal bekijken, want yay voor verjaardagsverhalen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gelukkige verjaardag! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury