• Goeie dansfilms om te kijken. Van nu of vroeger maakt niet uit.
    Zet het maar hieronder. O en zwemfilms zijn ook welkom :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    - Step up 1,2,3,4
    - Grease
    - Dirty Dancing
    - West Side Story
    - Singin' in the rain
    - alles met Fred Astaire really
    - Top Hat
    - Billy Elliott gaat ook over dansen
    - Footloose
    - Honey
    - Bring It On (Cheerleaders) :)
    - Take the lead
    - Black Swan
    - The Silver Linings Playbook
    - Fame

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:02 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Step up is altijd goed :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Grease, Dirty Dancing, Step Up, West Side Story, Singin' in the Rain, alles met Fred Astaire really, Top Hat, ...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ken alleen die ene dansfilm waarin Antonio Banderas een groep probleemjongeren leert dansen, maar ik weet zo gauw even niet meer hoe die heet. Ik vond hem wel echt goed.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Billy Elliott gaat ook over dansen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Footloose misschien? Al vond ik die film persoonlijk niet zo interessant. Nu de films die andere misschien al opgenoemd hebben, maar ik wel leuk vond Honey, Step up, Bring it on (maar dat is meer met cheerleaders), Grease

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 21:04 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wiarda schreef:
    Ik ken alleen die ene dansfilm waarin Antonio Banderas een groep probleemjongeren leert dansen, maar ik weet zo gauw even niet meer hoe die heet. Ik vond hem wel echt goed.


    Take the lead?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    (...)

    Take the lead?

    Jaaa, die!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb even je topic verplaatst naar het juiste subforum. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dirty Dancing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Black Swan, wellicht? :) Als je ook films zoekt die maar deels over dansen gaan is The Silver Linings Playbook misschien ook nog wel leuk.

    Edit: Fame schiet mij ook ineens te binnen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 22:01 ]


    She's imperfect but she tries

    BILLY ELLIOT!

    Je kan voor de originele film kiezen (die zag ik vandaag bij de boekenvoordeel voor €6,99. Spijtig genoeg was ik blut :c ) of de verfilmde musical (de West End productie dan eh, niet de Nederlandse) met Elliott Hanna als Billy.

    Ik heb de film nog niet gezien, maar de musical wel (in Nederland, dus ook niet de film van de musical) en de musical zelf vond ik echt ontzettend gaaf!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mignon schreef:
    Black Swan, wellicht? :) Als je ook films zoekt die maar deels over dansen gaan is The Silver Linings Playbook misschien ook nog wel leuk.

    Edit: Fame schiet mij ook ineens te binnen.

    Bij dansfilms denk ik eerlijk gezegd aan wat anders. Black Swan alleen naar kijken als je er echt tegen kan, want het is een heftige film. Het is ook een psychologische thriller, of je moet het over een andere film hebben?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 23:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voiles schreef:
    Step up is altijd goed :Y)


    Ja vreselijk goed. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Schraeder schreef:
    Grease, Dirty Dancing, Step Up, West Side Story, Singin' in the Rain, alles met Fred Astaire really, Top Hat, ...


    Die laatste 4 ken ik niet zo goed :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wiarda schreef:
    Ik ken alleen die ene dansfilm waarin Antonio Banderas een groep probleemjongeren leert dansen, maar ik weet zo gauw even niet meer hoe die heet. Ik vond hem wel echt goed.


    Gewoon zijn naam in google intikken en wikipedia.
    Daar staat dat tussen en vind je het ook.
    Lijkt mij ook nog leuk om te zien :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,