Hallo iedereen!
Na heel wat twijfels heb ik dan toch besloten dat naast lezen en schrijven ook bloggen een hobby van mij word. Het is pas dit jaar dat ik na Youtubers ook wat (bekende) blogs ben gaan volgen die in mijn ogen een inspirerende levensstijl hebben die ze graag delen met de wereld. En ik herkende mezelf soms erg in bloggers. Dus eindelijk stond het vast: ik wil ook bloggen!
Ik had al enkele maanden geleden een account aangemaakt op Wordpress, maar het is pas begin augustus dat ik er ook effectief mee bezig ben geweest: andere bloggers checken en inspiratie opdoen, mijn blog een persoonlijke touch geven en dan uiteindelijk ook mijn eerste twee posts online plaatsen waar ik al tevreden mee ben
Nu dat ik het gevoel heb dat ik goed ben begonnen en als ik echt zal blijven regelmatig posts online plaatsen, dan ben ik van plan om mijn domeinnaam los te koppelen van Wordpress zodat het ietwat professioneler zal lijken ^-^
Maar eerst heb ik natuurlijk wat bezoekers nodig die hun mening over mijn pasgeboren blog zouden willen geven en reageren op mijn eerste twee blogposts als ze dat willen. Dus als jullie nieuwsgierig genoeg zijn om een kijkje te nemen en om me vervolgens te laten weten wat je er tot nu toe al van vind, dan zou ik dat geweldig vinden!
Hier is de link: wordsbyeva.wordpress.com
UPDATE: omdat ik momenteel bezig ben mijn blog te editen, is mijn blognaam verandert omdat dat iets was waar ik nog ik over twijfelde. Dus heet het NIET meer evaenzo.wordpress.com, MAAR wordsbyeva.wordpress.com
Alvast heel erg bedankt <3
[ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 11:42 ]
Zij die niet durven spreken, schrijven.