• Hai ik ben bezig met een nieuwe blog deze blog gaat namelijk over het vlechten van je haar. Ik vind dit een heel leuk onderwerp omdat ik er zelf ok wel fel mee bezig ben de laatste tijd. De vlechten die ik er al op heb gezet zijn de gewone vlecht deze vlecht is eigenlijk gewoon de basisvlecht als je deze kent kun je alle vlechten. De ingevlochten vlecht deze vlecht lijkt heel moeilijk maar deze is bijna dezelfde als de basisvlecht alleen met plukjes bij pakken. En voor de andere vlechten kun je zelf ook is gaan kijken op mijn blog als je het iets vind zet dan a.u.b. Een reactie voor op quizlet is een reactie zetten op een blog heel zeldzaam:) maar ik wil toch zeker tot de 50 volgers vieuws of hits gaan

    Xxx
    Femke


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Leuk idee!

    Als het echt je bedoeling is om veel lezers te sprokkelen, en dat mensen je posts volgen, dan zou ik persoonlijk eerder een story aanmaken."Hoe vlecht je je haar.'' Of zoiets. En dan per hoofdstuk; hoe je een bepaalde vlecht maakt. Dus een beetje zoals mensen stories maken over hoe je een verhaal schrijft. Het is maar een tip. (:
    Maar ik denk dat je zo meer views zult krijgen. Een blog raakt erg snel in de vergetelheid terecht. (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 18:42 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nice :)


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!