• Weerwolven van Wakkerdam: Teen Wolf edition
    • • • •


    Beacon Hills ligt weer op zijn kop, deze keer door Peter die erger dan ooit is geworden. Hij startte door niet alleen woorden, maar ook daden, een eigen Pack op. Zelfs Derek kwam bij zijn Pack, maar laten we zwijgen over het feit hoe hij hem zover heeft gekregen. Peter kent deze keer niet van ophouden en wil iedereen in Beacon Hills verscheuren. Natuurlijk wil Beacon Hills niet dat de weerwolven het overnemen en zorgen ze er samen voor om te winnen van hen.
    (Je moet de serie niet kennen of kijken om mee te kunnen doen.)




    • Rollen •

    Weerwolven (5)
    De weerwolven gaan ‘s nachts op pad om slachtoffers te maken. De rollen van Peter en Derek zijn hieronder nog eens aangehaald.
    Peter - Alfa
    Peter is de leider van de Pack en geeft dus alles door aan de organisator. Als er niet gekozen kan worden neemt hij de uiteindelijke beslissing over het slachtoffer. Sterft Peter, dan kiest hij zelf zijn opvolger.
    Derek - Besmettelijke wolf
    Derek wordt eenmaal ziek in het spel en verliest dan de controle,, waardoor hij iemand kan veranderen in een weerwolf. Het ziek worden wordt overlegd met de organisator, zodat het gepland kan worden om iemand in een weerwolf te veranderen.
    Stiles - Ziener (1)
    Stiles wil graag de detective spelen, dus mag hij elke avond een rol inkijken.
    Lydia - Heks (1)
    Lydia weet altijd wie het slachtoffer is. Als ze iemand wil redden, zorgt ze voor die persoon. Als ze iemand wil vermoorden, kan dat door te gillen. Ze kan maar eenmalig iemand redden en vermoorden.
    Melissa - Genezer (1)
    Melissa waakt elke nacht over een andere deelnemer, ze kan ook over zichzelf waken. Twee nachten achter elkaar bij dezelfde persoon of zichzelf waken mag niet. Als een bewaakte deelnemer het slachtoffer wordt, kan deze niet gedood worden.
    Sheriff Stilinski - Burgemeester (1)
    Als er een gelijkspel is, geeft de stem van sheriff Stilinski de doorslag. Let op, als Liam gelijke stemmen heeft met een andere deelnemer, kan sheriff Stilinski niet kiezen, want Liam is de zondebok en gaat dus automatisch dood. Lees Liam zijn rol door om te weten wat er bedoeld wordt. Als sheriff Stilinski sterft, kiest hij zelf zijn opvolger.
    Allison - Jager (1)
    Als Allison vermoord wordt, kan ze met haar laatste kogel nog snel iemand doden.
    Isaac - Cupido (1)
    Isaac houdt zich bezig met het rooskleurige leven en koppelt burgers. Dit koppeltje moet samen het spel zien te overleven. Sterft één van hen, dan sterft de ander door liefdesverdriet.
    Jackson & Aiden - Sletten (2)
    Jackson en Aiden kunnen het niet laten om bij anderen te overnachten, zij sluipen dus elke nacht naar een andere deelnemer om deze gezelschap te houden. Is de deelnemer waar de slet verblijft het slachtoffer? Dan sterft de slet ook.
    Scott - Dorpsgek (1)
    Scott kan door de burgers van Beacon Hills niet vermoord worden. Hij kan na het wegstemmen niet meer stemmen, maar speelt gewoon nog mee. De weerwolven, Lydia of Allison kunnen hem wel doden.
    Liam - Zondebok (1)
    Als Liam met iemand anders gelijke stemmen heeft, wordt hij automatisch gedood, sheriff Stilinski kan dan ook niets meer doen. Als Liam sterft, mag hij één tot drie spelers aanduiden die de volgende dag niet mogen stemmen.
    Burgers Beacon Hills (15)
    De gewone burgers van Beacon Hills hebben geen speciale rol. Zij speculeren enkel over de mogelijke weerwolven die slachtoffers maken


    • Organisator en Deelnemers •

    Organisator
    Delfino –– Sylvie

    Deelnemers
    Calibraska –– Ness –– Burger
    Backbiter –– Stydia –– Burger en opvolger burgemeester

    Poncho –– Gail –– Jackson, daarna weerwolf –– Verbannen dag vier
    Kangster –– Tommy –– Weerwolf –– Doodstraf dag zes
    Anzu –– Felicia –– Lydia –– Verbannen dag zes
    serein –– Arne –– Scott –– Verbannen dag vijf
    Astrophe –– Celine –– Isaac –– Verbannen dag vier

    GreenIeaf –– Sterre –– Weerwolf –– Verbannen nacht vijf
    Athenalove –– Athena –– Burger –– Slachtoffer nacht vier
    Gunnulfsen –– Dore –– Burger –– Verbannen dag zes
    Towns –– Jente –– Peter –– Doodstraf dag vier
    Sahariel –– Khezef –– Aiden –– Slachtoffer nacht vijf

    Callidora –– Luna –– Burger –– Verbannen dag drie
    Unfocused –– Leo –– Sheriff Stilinski –– Doodstraf dag twee
    Melizsa –– Alyse –– Burger –– Doodstraf dag vijf
    dity1944 –– Quincy –– Burger –– Doodstraf dag drie
    XVivianeX –– Sterek –– Burger –– Verbannen dag drie

    Mignon –– Lotte –– Stiles en opvolger burgemeester –– Slachtoffer nacht zes
    Voiles –– Linda –– Burger –– Slachtoffer nacht twee
    TVDklarolineTVD –– Mercedes –– Liam –– Verbannen dag vier
    Storiefan –– –– Burger –– Slachtoffer nacht drie
    Xarah –– Lucia –– Burger –– Slachtoffer nacht vijf

    Composure –– Ariël –– Burger –– Doodstraf dag één
    Wicken –– Gabs –– Burger –– Doodstraf dag zeven
    xTeamHaybekah –– Santana –– Allison –– Slachtoffer nacht acht
    gleggie –– Natascha –– Melissa –– Doodstraf dag acht
    Sucrose –– –– Burger en opvolger burgemeester –– Slachtoffer nacht negen

    Madrugada –– Kim –– Weerwolf/Alfa –– Doodstraf dag negen
    HalfBloodPrince –– Sharon –– Burger –– Slachtoffer nacht tien
    Asil98 –– Lisa –– Weerwolf –– Doodstraf dag tien


    Regels, Info en eventuele vragen

    Regels in Beacon Hills
    Huisregels van Quizlet.nl
    Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven
    Houd je rol voor jezelf
    Werk niet samen (behalve de weerwolven) en doe niet aan vriendjespolitiek
    Speel eerlijk en met plezier

    Uitleg
    Let op, de rollen en de regels kunnen anders zijn dan het originele Weerwolven van Wakkerdam spel.
    Het spelt wordt gespeeld doorheen verschillende dagen en nachten. Wanneer iedereen een rol gekregen heeft, kan het spel beginnen. Het spelt begint met de eerste nacht, hier kiezen de weerwolven wie het eerste slachtoffer zal zijn. Peter geeft vervolgens het gekozen slachtoffer door aan de organisator van het spel. Als Peter sterft, kiest hij de nieuwe Alfa. Uiteindelijk kan Lydia kiezen of ze red of dood en koppelt Isaac twee mensen. Stiles vraagt om een rol in te kijken, Melissa gaat over iemand waken en Jackson en Aiden gaan iemand gezelschap houden tijdens het slapen. De gewone burgers slapen uit, tenzij ze slachtoffer zijn van de weerwolven.
    De dag die dan aanbreekt deelt de organisator mee wie het slachtoffer is en wordt er van de burgers verwacht dat ze stemmen op iemand die ze verdenken. De burger met de meeste stemmen krijgt de doodstraf, schuldig of onschuldig. Bij gelijke stemmen telt de stem van de sheriff het zwaarste door.
    Zo gaat het spel verder, maar let op met enkele rollen! Uiteindelijk kunnen de weerwolven winnen, of zijn de burgers slim genoeg om ze te ontmaskeren.


    Vragen
    Mag je - je eigen rol kiezen?

    Nee, je mag je rol niet zelf kiezen. Zodra er genoeg deelnemers zijn, gebruik ik de site random.org om de rollen eerlijk te verdelen.

    Hoe geef je alles door?
    Peter, Stiles, Lydia, Melissa, Allison, Isaac, Jackson en Aiden geven alles via een privé bericht door aan de organisator. De stemming geef je door via het aangegeven hoofdstuk.

    Hoe stemmen?
    Alle levenden gaan speculeren over wie de weerwolven zijn en brengen hun stem uit in het aangegeven hoofdstuk.

    Hoelang duurt een dag en een nacht?
    Een dag en een nacht duurt ongeveer een week, om het dus mooi in te delen duurt een dag drie dagen en een nacht ook drie dagen. Moest het zijn dat er heel wat mensen moeite hebben met de deadline, kan deze een dag opgeschoven worden.

    Wat als je sterft?
    Als je het slachtoffer bent, ben je sowieso uit de wedstrijd, met uitzondering de rol van Scott (hij kan alleen vermoord worden door bepaalde rollen). Je kan dan dus niet meer meedoen aan het vervolg van de wedstrijd.

    Mag je - je rol meedelen aan de rest?
    Nee, absoluut niet! Houd je rol voor jezelf, doe niet aan vriendjespolitiek of ga geen dingen met elkaar uitwisselen! Je brengt jezelf alleen maar in de problemen op die manier. Merk ik dat er iemand samenwerkt buiten de weerwolven, dan volgen er maatregelen, zoals gediskwalificeerd worden. Samen theorieën verzinnen mag natuurlijk wel. Ik wil dus ook niet dat er whatsappgroepen verschijnen voor dit spel!

    Wat als je niet reageert zonder reden?
    Als ik merk dat iemand niet actief meegedaan heeft met een ronde, zonder enige reden door te hebben gegeven, wordt deze persoon gecontacteerd. Je houdt de wedstrijd op die manier alleen op. Een tweede keer niet actief meedoen zonder reden, wil zeggen dat je zonder pardon uit de wedstrijd gezet wordt, zodat alles weer vlotter kan verlopen.

    Wat als je op weekend, vakantie, kamp, etc. bent?
    Geef op voorhand heel goed door wanneer je er niet zal zijn als je bv. op vakantie gaat. Alleen op die manier kan ik er rekening mee houden en wordt alles niet opgehouden omdat jij niet reageert, zo kan je ook voorkomen om gediskwalificeerd te worden.

    Prijzen
    Ik kan alleen de eer bieden.

    Zijn er nog vragen of snap je iets nog niet helemaal? Aarzel dan zeker niet om me aan te spreken!

    Lay-out door Kangster.


    • Toestemming •

    Beste Nakama,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je WvW Teen Wolf Edition wedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Poncho


    • Rondes •

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 15:22 ]


    16 - 09 - '17

    Moi (wbw)


    -

    jajaja ik bied me aan!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha, ik wil! :'D


    What would Emma do?

    Mememeneme. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mag ik alsjeblieft ook meedoen? ^^

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 22:40 ]


    You save everyone, but who saves you?

    Jullie staan op de lijst (:


    16 - 09 - '17

    Ik wil graag meedoen!

    Ik wil graag meedoen c:


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ikke!
    Ik wil heel graag meedoen! c:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:06 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Welke naam mag ik bij jullie username zetten?


    16 - 09 - '17

    Ik wil graag meedoen.
    Schuilnaam is Athena.

    Sterre, heheh c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Waarom heb ík dit niet bedacht? Dit is geweldig. Ik doe graag mee! Dore is de naam.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Waarom heb ík dit niet bedacht? Dit is geweldig. Ik doe graag mee! Dore is de naam.


    Haha, thanks.


    16 - 09 - '17

    Count me in. Alleen omdat jij het bent. Haha!


    Danmarks Dynamite.