• Hallo allemaal c;
    Ik ben weer thuis van mijn vakantie. Bijna een dag inmiddels. Het was een reis van minstens 12 uur en dat was best wel zwaar. De kat was helemaal overstuur toen ik terugkwam; hij wist niet waar hij het had. Al miauwend kwam hij op me af rennen en de hele avond wilde hij knuffelen.
    Vandaag hebben we ook de hond opgehaald van zijn logeeradresje. Ook hij was ontzettend blij. Dit alles maakt me ontzettend blij en daar komt nog eens bovenop dat mijn vriend straks langskomt. Alsof dat nog niet mooi genoeg is, zit de tuin ook nog eens boordevol met schitterende vlinders!



    Zijn jullie ook zo ontzettend blij? Zo ja, waarom? c;


    26 - 02 - '16

    Leuk! (:

    Ik ben blij dat het me eindelijk weer een beetje lukt om te schrijven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben blij dat je blij bent om weer thuis te zijn Erieka. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik ben blij dat je blij bent om weer thuis te zijn Erieka. :)


    16 - 09 - '17

    Avandra schreef:
    Ik ben blij dat je blij bent om weer thuis te zijn Erieka. :)


    ^
    Ennnnn. Ik ben zenuwachtig voor zaterdag, meer niet ^^

    Wauw, blij om te zien dat je weer thuis bent. Uit je vorige topic maakte ik op dat je reis niet al te geweldig was ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dankjulliewel (:


    26 - 02 - '16

    Altijd fijn om thuis te zijn he?

    Ik ben blij omdat ik vandaag met mijn vader ben gaan kijken voor een tweede zijspan. Het was een erg mooi en comfortabel span en vanaf komende zaterdag is ie van ons!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Welcome Home ^^


    -

    Super dat je weer thuis bent!
    Zelf ga ik altijd graag met vakantie, maar ben dan ook weer immens blij om thuis te komen (:

    Deze week heb ik het ontzettend goed naar m'n zin! Als je zin hebt in m'n geneuzel, voila, lees maar XD

    Thomas is zalig op voetbalkamp (wel elke dag een uurtje rijden om te brengen en uurtje rijden om te halen) maar hij heeft het gigantisch naar z'n zin! En jah, is hij superblij, ben ik dat ook! Gisteren te lekkere zelfgemarineerde spare-ribs gegeten met salade en aardappelkrieltjes (kan ik ook zo blij van worden als m'n kookkunsten goed lukken en het wat 'meer' is dan een gewone stamppot :3), vandaag zalig naar de fitness, Thomas van kamp halen, uurtje thuis zitten en weer naar de voetbaltraining met hem, en daarna gezellie BBQ'en! Dus een druk, maar heerlijk leuk dagje!
    Ook heb ik nog genoeg naar uit te kijken, wat me echt te blij maakt. Volgende week woensdag dagje Zoo van Antwerpen doen, maar eerst daar in de buurt naar een juwelier want Demi gaat oorbellen krijgen, en dat is één van de weinige juwelieren die oorbellen zetten onder de 3 / 6 jaar hier in België, dus dat doen we meteen combineren want het is toch een uur heen rijden en een uur terug, en jah, ik wilde hoe dan ook naar een dierentuin deze vakantie en ben nog niet in de Zoo van Antwerpen geweest XD Van het weekend staat nog een dagje zwemmen gepland, en volgende week ergens gaan we nog een dagje uiteten in de Oase hier, een taverne/restaurant met een buiten- en binnenspeeltuin, om te kijken of we daar de verjaardagen van de kids gaan vieren in januari. (Als wij gaan 'uiteten' betekend dat normaal gezien dus naar de frituur lol :'D) En ik en m'n vriend zijn aan het overleggen en bezien of we volgend jaar niet een weekje naar Spanje kunnen op vakantie :3
    En wat me nu echt ook heel blij maakt is dat ik als enige moeder op dat voetbalkamp nog steeds een kus en een knuffel krijg van Thomas als we hem gaan ophalen. Als we aankomen stormt hij ook direct op ons af, laat dus alles vallen om een kus te komen geven - zelfs als ze nog bezig zijn met de training. En dat is werkelijk onbetaalbaar, zeker als je ziet dat zijn leeftijdsgenootjes dat al niet meer doen. Dan komen die ouders aan, en dat is dan een simpele 'hoi', meer niet. Dus dat koester ik echt op het moment, want het zal niet lang meer duren voor hij zich 'te groot' gaat voelen voor die kus, al hoop ik dat dat nog heel lang duurt eer dat gebeurd.
    En gisteren nog zoiets tofs. Ik stond aan dat kamp te wachten, met Demi vast. Nu, ze had ook wel erg leuke en schattige kleertjes aan, zo heerlijk zomers wit wat der onwijs cute staat :3 Loopt een van die trainers langs - was ook nog eens een erg knappe, zo ook eind twintig XD - en die mompelde echt in zichzelf van 'wat een schatje'. die dacht dat ik het niet gehoord had, tot ie achterom keek en me zag kijken. Die uitdrukking op z'n gezicht was ook weer onbetaalbaar :'D Maar het is dus altijd superleuk als je kind schattig wordt genoemd :3


    Dus ja. Ik ben momenteel heel erg te happy ^_^

    En jij? Nog leuke dingen gepland de komende weken?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    C:
    Ik ga zaterdag naar m'n vriend en twee dingen worden bezorgd die ik had besteld.
    Dankjulliewel voor de reacties (;


    26 - 02 - '16

    Welkom thuis! Hopelijk was het een leuke vakantie. =)

    Momenteel ben ik niet zo blij. Maar ook niet boos ofzo. Iets tussenin. Dat krijg je wanneer je te lang naar een band met gekookte erwtjes moet kijken en de dingen die er niet in thuis horen eruit moet halen, uren aan een stuk. Zolang jezelf concentreren is echt teveel. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben blij voor mijn ouders, omdat het huis sinds zaterdag te koop staat en we al 3 bezichtigingen hebben gehad c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Scandal schreef:
    Welkom thuis! Hopelijk was het een leuke vakantie. =)

    Momenteel ben ik niet zo blij. Maar ook niet boos ofzo. Iets tussenin. Dat krijg je wanneer je te lang naar een band met gekookte erwtjes moet kijken en de dingen die er niet in thuis horen eruit moet halen, uren aan een stuk. Zolang jezelf concentreren is echt teveel. :')


    Als behalve, maar toch bedankt.


    26 - 02 - '16