• Op een dag word het rustige dorpje Wakkerdam aangevallen door weerwolven, overleven de burgers, of gaan ze ten onder?


    rollen
    Weerwolven: hiervan zijn er 3 of 4, elke nacht kiezen zij wie er dood gaat.
    Cupido: hij word de eerste nacht wakker en maakt een stelletje, als 1 iemand van dit stelletje dood gaat, dan gaat de ander ook dood.
    De jager: als de jager gedood word, kan hij nog iemand doodschieten als hij wil
    De heks: de heks heeft 2 drankjes, 1 om iemands leven te redden, en de andere om iemand te vermoorden.
    De ziener: hij kan het kaartje van iemand zien
    Burger: de burger kan niks behalve stemmen, leven en doodgaan.



    -De regels van Quizlet blijven gelden.
    -Hou het netjes en beleefd.
    -Hou je rol ten allen tijden voor jezelf, tenzij als je dood bent.
    -Als je dood bent, zeg je niets meer. Ook geen theorieën of dingen die je door een speciale rol te weten bent gekomen.
    -Geef je naamveranderingen altijd door.



    Deelnemers
    1.Liopleurodon/Felicia
    2.
    2.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.


    Als je mee wilt doen, geef dan even je naam of schuilnaam door! Dat is leuker voor in het verhaal. Ik zoek ongeveer 30 deelnemers!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 21:24 ]


    You are my piece of paradise.

    Ik goe mee =) Mijn schuilnaam is Felicia.


    What would Emma do?

    Oke, hou dit topic goed in de gaten pls.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 21:23 ]


    You are my piece of paradise.

    Heb je toestemming?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Toestemming?


    You are my piece of paradise.

    Je hebt toestemming nodig voor je een wedstrijd mag openen. En het staat in t verkeerde mapje :')
    Hoe noem je het ook al weer? Mapje. Igg het moet onder "Wedstrijden" staan, niet Forum spelletjes


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=42795
    Hier kan je toestemming aanvragen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ^^

    Je hebt toestemming nodig om een wedstrijd te beginnen. Als je je even verdiept had in andere WvW, waar er echt tientallen van te vinden zijn op Q, had je dat geweten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Pamplemousse schreef:
    Je hebt toestemming nodig voor je een wedstrijd mag openen. En het staat in t verkeerde mapje :')
    Hoe noem je het ook al weer? Mapje. Igg het moet onder "Wedstrijden" staan, niet Forum spelletjes

    Subforum? ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh oke.


    You are my piece of paradise.

    Hazy schreef:
    (...)
    Subforum? ^^


    Ohja, haha. Thanks.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Zoals er gezegd is heb je toestemming nodig. Daarom zal ik dit topic sluiten.


    Pretty is just a pretty word.