• In Kazan (Rusland) zijn momenteel de 16de FINA World Championships aan de gang. Al sinds 24 juli, maar sinds vandaag pas het zwemmen.
    Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die samen met mij supporteren voor België/Nederland? ^^

En om het topic voor iedereen nuttig te houden: :9~

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Waar wil je dan supporten

tiptoe through the tulips...

PsychoElz schreef:
    Waar wil je dan supporten

Voor mijn tv? :')

Lijkt me leuk, waar woon jij ergens :P

Ik support mee! TV staat hier altijd aan als er een grote zwemwedstrijd is :]

If a writer falls in love with you, you can never die

PsychoElz schreef:
    Lijkt me leuk, waar woon jij ergens :P

Euh, volgens mij heb je het iets te letterlijk opgevat. :'D Ik bedoelde dat we virtueel samen kunnen supporteren, haha.

Spotgaai schreef:
    Ik support mee! TV staat hier altijd aan als er een grote zwemwedstrijd is :]

Bij mij ook! ^^
    Ik heb daarstraks ook naar het schoonspringen gekeken, naar die nieuwe gemengde discipline, omdat ik dat altijd zo mooi vind. c:
    Nederland heeft het al best goed gedaan! Jammer dat België net niet in de 4x100 finale zat.

[ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 21:43 ]

Ik hou van zwemwedstrijden (ligt er waarschijnlijk aan dat ik ook wedstrijdzwemmen deed - al haatte ik dat, maar dat is een ander verhaal) en heb al wel schoonspringen gekeken, maar misschien ga ik nog wel kijken deze week.

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Orvieto schreef:
    (...)

Euh, volgens mij heb je het iets te letterlijk opgevat. :'D Ik bedoelde dat we virtueel samen kunnen supporteren, haha.

Oh hahaha xD