• Haai iedereen.

    Ik heb dus een probleem, ik ben naar de kapper geweest en nu heeft ze dus mijn haar tot BOVEN mijn oren afgeknipt. Ik voel me nu net een jongen, maar mijn vraag is dus, wat kan ik doen om mijn haar langer te laten lijken?

    Want clip in extensions kunnen niet, want daar moet je haar minstens 10 centimeter voor zijn, en dat van mij is nu iets van 3 centimeter. Hairfalls gaat ook niet lukken want ik heb geen haar dat ik in een knot kan doen.

    Alstjeblieft, help me.

    x

    Wtf? 0o
    I'm sorry, ik weet echt niet je ze helpen. Stomme kapper --'


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik heb een tijdje geleden hetzelfde probleem gehad, en de enige remedie, is wachten.
    en koop anders een leuke muts, of clipjes.
    ofprobeer wat te doen met gel of mouse.


    i need you like a heart needs a beat.

    Gel of mouse werkt bij mijn haar niet echt, vooral omdat het NIET naar beneden kan, mijn haar is zegmaar heel irritant, het doet nooit wat ik wil, en nu zit het de hele tijd half omhoog (slagen -.-").

    Volgens mij is er in zo een korte tijd niks om je haar langer te laten lijken. Maar je kan het natuurlijk wel vrouwelijker maken, door speltjes, mouse, clipjes etc.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Koop een pruik ^^


    Crack a bottle

    Heb je een foto ofzo ? Mischien is het niet zo erg ...

    Hmm, laten we zeggen dat het haar van mn broertje nog langer is dan dat van mij.

    (En mijn broertje heeft geen abnormaal lang haar)

    Howly , dan euh , kan je je dan niet wat inspireren op rihanna haar kapsel ?

    Heb je een foto? dat maakt het makkelijker, I think so.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Euhm, ga in Pinkstyle >< Oder... Koop van die haardingen die aan een klip zitten » als ze aan je haar blijven vastzitten ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @ Monkeyrain:
    Dat zijn clip in extensions, daar moet je haar minstens 10 centimeter voor zijn.

    Ik dacht, misschien kan ik zo'n ding uit de claire's kopen, of gewone extensions en ze aan een haarband plakken, of gaat dat helemaal niet werken?

    Ik heb geen foto maar k zal kijken of k met paint het ongeveer na kan maken.

    Het is ongeveer zo

    http://img222.imageshack.us/img222/7822/haarey0.jpg



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Linkje linkerig gemaakt ;))

    okay euhm ja ik denk dat je geewoon een leuke muts moet kopen en met klipjes en speldjes moet werken =D


    i need you like a heart needs a beat.

    wat een kutkapper, srry ik heb geen idee hoe ik je kan helpen, maar wel veel succes!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik heb geen idee....een pruik... :'D mijn haar zit helemaal niet , bij mijn lok heeft de kapster een een stuk uitgeknipt en nu zit die pluk de hele tijd omhoog en de rest omlaag het staad verschrikkelijk >.<