• Beschrijving/Kaft

    Wat als de enige uitweg een internaat is, omdat niemand voor je kan zorgen. Hoe zou je -je voelen, wat zou je doen en zou je contact zoeken met de andere bewoners? En als je er dan ook nog achter komt dat het internaat een duister geheim met zich meedraagt, zou jij dan willen blijven?

    Wanneer ik aankom op het internaat, lijkt alles gewoon te zijn. Maar wanneer ik voor het eerst in aanraking kom met de bewoners, sluiten ze mij een beetje buiten. Ze zeggen iets over vermiste mensen en dat ik er iets mee te maken zou hebben, maar ik weet niet eens waar ze het over hebben. Wanneer ik vraag wat ze bedoelen, blijven ze allemaal heel stil, vooral Gary de conciërge, volgens mij houdt hij iets achter.


    Hoofdstuk 1 - Aankomst


    Ik veegde mijn lange, donkere haren achter mijn oor. Achter mij reed de taxi, die mij hierheen had gebracht weg met gierende banden. Ik fronste even en pakte mijn koffer toen op, waarna ik naar de deur van het grote huis liep en aanbelde. De deur opende en een lange man stond in de deuropening.
    "Ah, jij bent vast Yui." Ik knikte bij de vraag en glimlachte even. "Kom binnen, mijn naam is Gary. Ik ben de conciërge van het internaat." Ik liep achter de grijsharige man, Gary genaamd, aan en keek de gang even rond. In de gang hingen verschillende foto's van jongens en meiden, waarschijnlijk andere kinderen die hier woonden... (Lees verder)

    Link naar voorpagina

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 20:44 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dit geeft me een echt huis Anubis gevoel, gheheh. Ik ga dit verhaal zeker volgen c;


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Dit geeft me een echt huis Anubis gevoel, gheheh. Ik ga dit verhaal zeker volgen c;


    Daar is het misschien ook een heel klein beetje op gebaseerd, hihi. Ik bedacht het eigenlijk in een flits, maar om het ook boeiender en spannender te maken heb ik er een soort mysterie aan toegevoegd ^^


    Ich liebe dich 27.12.23