Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik wist het wel. Ik had ook nooit van mezelf mogen verwachten dat het goed genoeg zou zijn, maar ja. De klap komt wel even hard binnen. I'm fucking useless..
Chrysalism schreef:
Ik wist het wel. Ik had ook nooit van mezelf mogen verwachten dat het goed genoeg zou zijn, maar ja. De klap komt wel even hard binnen. I'm fucking useless..
Ik voorspel dat de komende 12 berichten in dit topic gerelateerd zullen zijn aan de bemiddelaarsverkiezing en hoe oneerlijk het wel niet is dat die niet door is en die wel.
You can't decide whether or not I was offended by that. She was rude and she said sorry. It was not your place to tell her she shouldn't be sorry. Asshole.
Lalalalalalala... Oh, wat heb ik zin in het komende kamp! *O* Lastig om te moeten wachten, maar ook leuk om naar uit te kijken (: Nou ja, dat weekje rust (of dat tussen aanhalingstekens moet weet ik nog niet :'D) heb ik ook wel nodig.
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand