• Hallo allemaal,

    Een tijdje geleden ben ik begonnen aan Fanfiction Nightmares, mijn eerste horrorverhaal op Quizlet. Helaas merk ik dat ik inmiddels niet meer zo enthousiast ben over dit verhaal. Ik vind het idee nog steeds erg tof, maar het is een beetje een oppervlakkig verhaal vergeleken bij mijn andere creaties en daarom gaat het me toch een beetje vervelen. Uiteindelijk schrijf ik ook omdat ik het leuk vind en omdat dit verhaal pas net is begonnen, vind ik het vervelend als ik mezelf moet dwingen nog minstens vijf keer zoveel te schrijven, terwijl ik mijn energie en tijd liever in verhalen steek waar ik meer plezier aan beleef.

    Ik vind het daarentegen ook weer zonde om het hele verhaal weg te doen, dus daarom vroeg ik mij af of er schrijvers zijn die er interesse in hebben om dit verhaal over te nemen. Ik zal het niet aan de eerste de beste weggeven omdat ik wil dat de eventuele nieuwe schrijver wel een beetje op dezelfde golflengte als ik zit, om het zo te zeggen, en daarnaast wil ik zelf de hoofdstukken nog corrigeren omdat ik een hekel heb aan spelfouten e.d.

    Mocht je interesse hebben dan kun je me een PB sturen. Ik zal dan ook vragen of je een stukje verder kan schrijven, zodat ik kan beoordelen of het bij het verhaal past. Je zal dan wel eerst de bestaande acht hoofstukken moeten lezen. Mochten er geen geschikte kandidaten zijn dan zal ik het verhaal stil laten liggen en er misschien in de toekomst nog mee verder gaan.

    De hoofdpersoon is Harry Styles, maar omdat ik niets heb met One Direction, heeft hij zichzelf omgedoopt tot Mortas Marth. Het verhaal kort samengevat:

    De fanficties over Harry Styles en zijn consorten rijzen de pan uit, in zulke mate dat de wereld gaat geloven dat ze niet enkel op fantasie kunnen berusten. Het zorgt voor een grote stress in de groep, waardoor ze uiteindelijk besluiten ieder hun eigen weg te gaan.
    Harry wordt het meest getroffen van allemaal. Hij lijkt geen baan meer te kunnen vinden door alle vunzige verhalen die over hem worden geschreven en geen enkel (leuk) meisje wil hem nog daten. De frustraties lopen dusdanig hoog op dat Harry zichzelf verliest en besluit de verhalen een kern van waarheid te geven, hij gaat op zoek naar de schrijvers en geeft ze de nachtmerrie die ze zelf in het leven hebben geroepen…


    Dit heeft allemaal al plaatsgevonden. De eerste moord is net achter de rug. Ik heb nog wel wat ideeën die ik graag met je zou willen delen en ik wil ook blijven helpen met de verhaallijn indien nodig, maar ik heb dus niet meer de puf om het allemaal zelf uit te werken, terwijl ik sta te springen om andere verhalen te starten.

    Dus mocht je een horror-liefhebber zijn of zelf inspiratieloos zijn en een duwtje in de rug nodig hebben, stuur me dan gerust een PB’tje!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 11:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als het niets met One Direction te maken had, had ik het misschien wel gedaan

    LaughingJack schreef:
    Als het niets met One Direction te maken had, had ik het misschien wel gedaan

    Dat heeft het inmiddels ook niet meer. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt me wel leuk, maar momenteel steek ik al veel tijd in mijn eigen verhalen.


    16 - 09 - '17

    Mij lijkt het ook wel leuk, maar ik ben niet bepaald iemand die echt verhalen afwerkt :')


    What would Emma do?

    Jammer, maar als je bij voorbaat weet dat je het niet gaat afmaken dan begrijp ik inderdaad dat het geen zin heeft. ;'D


    Every villain is a hero in his own mind.