• Hey hebben jullie tips voor me voor in het vliegtuig?
    Tips voor de handbagege zijn ook altijd welkom.
    Vergeet niet dat ik maar 10 ben
    Doeg!


    You are my piece of paradise.

    Neem wat mee om te lezen of zorg ervoor dat je een Ipad/Ipod/gsm meehebt om wat op te spelen, als je niet graag leest of dat niet de hele tijd door wilt doen. Als je wilt slapen, neem je best een kussen mee voor achter je rug, want dat ligt comfortabeler. Qua handbagage moet je maar zien wat je meedoet, dat is geheel aan jou. Hoe lang vlieg je, overigens?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Neem wat mee om te lezen of zorg ervoor dat je een Ipad/Ipod/gsm meehebt om wat op te spelen, als je niet graag leest of dat niet de hele tijd door wilt doen. Als je wilt slapen, neem je best een kussen mee voor achter je rug, want dat ligt comfortabeler. Qua handbagage moet je maar zien wat je meedoet, dat is geheel aan jou. Hoe lang vlieg je, overigens?

    Ik vlieg 2 of 3 uur


    You are my piece of paradise.

    Drie uur is zo voorbij! Zoals Naoko al zei, zorg gewoon dat je wat te doen hebt. Als ik ga vliegen neem ik in mijn handbagage vaak wat dingen mee om te doen (tijdschrift, boek enz), maar ook mijn tandenborstel, makeupdoekjes en deo. Het is namelijk wel fijn om je tijdens te vlucht of erna wat op te kunnen frissen. Oh, en neem kauwgom mee voor tijdens de landing!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik denk dat make-updoekjes en deo voor,mij nog niet van toepassing zullen zijn :}


    You are my piece of paradise.

    Sneeuwkit schreef:
    Ik denk dat make-updoekjes en deo voor,mij nog niet van toepassing zullen zijn :}

    Ik had niet zo snel gezien dat je pas 10 bent. Maar een tandenborstel zou je wel mee kunnen nemen, niet de tandpasta vergeten natuurlijk.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Als je last hebt van je oren bij het vliegn, kan je altid kauwgom meenemen, dat helpt ;)


    What would Emma do?

    neem idd paar tijdschriften mee ik zet meestal films van adam sandler op de tablet daar vermaak ik me ook wel mee.
    of ik heb wel een boekenserie die ik lees. veel succes!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Liopleurodon schreef:
    Als je last hebt van je oren bij het vliegn, kan je altid kauwgom meenemen, dat helpt ;)


    Of pepermunt, dat schijnt ook te helpen.


    Your make-up is terrible

    Stop in je handbagage een extra onderbroek, hemd (als je die draagt) en sokken, ook tandeborstel + tandpasta voor het geval er een storing is bij de bagage (van de week was dat ergens zo, kwam in het nieuws) dan heb je toch wat spullen bij je om te "overleven" op vakantie als je je koffer niet hebt (of als je koffer gestolen wordt, dat had m'n opa een keer. Was z'n koffer weg)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kijk bij tandpasta en shizzle wel uit dat ze er moeilijk over kunnen doen. Net als met medicijnen en zo. De beste tip is om even te googlen wat de regels precies zijn en er zeker van te zijn dat je daaraan voldoet. Anders worden er spullen weggegooid en dat is toch minder.

    Verder neem ikzelf altijd een opgeladen Ipod mee om muziek te kunnen luisteren ipv dat ik alleen maar vliegtuiggeluiden hoor. Je fototoestel in de handbagage is ook raadzaam. Als je bij een raam in de buurt zit kan je foto's vanuit het vliegtuig nemen ^^ Ikzelf kan btw nooit slapen in een vliegtuig dus ik zorg er altijd voor dat ik buiten een boek of film ook iets meeheb wat mij ervan garandeerd dat ik sws iets te doen heb zoals iets eindeloos als een nintendo met mario cart of pokemon of een notitie boekje en een pen. Voor dichte oren zijn zuigsnoepjes heel chill vind ik, want zuigen en slikken werkt daartegen. Goed gapen vaak ook trouwens.


    Happy Birthday my Potter!

    @Canoodle ggeld die regel van de 100 ml ook bij tandenpasta?
    @Liopleurodon Normaal gezien gingen we dat een paar dagen voor vertrek kopen. :)
    @AwsomeAsFuck Ik heb wel een leuke film staan op m'n iPad (Home alone 1 xp) en ik kan wel een boek meenemen (ik lees niet echt tijdschriften en m'n ma koopt de story toch nooit meer)
    @Furosia echt?
    @Lupton oh... Dat zal ik dan ook doen!
    @Starlord, jammer geniet heb ik geen camera, ik neem bijna altijd foto's met m'n iPad, ik heb wel de oude psp van m'n zus, en ze had er Pokemon op maar ik kreeg twee spelletjes die ik dus totaal niet snap...


    You are my piece of paradise.

    Sneeuwkit schreef:
    @Canoodle ggeld die regel van de 100 ml ook bij tandenpasta?
    @Liopleurodon Normaal gezien gingen we dat een paar dagen voor vertrek kopen. :)
    @AwsomeAsFuck Ik heb wel een leuke film staan op m'n iPad (Home alone 1 xp) en ik kan wel een boek meenemen (ik lees niet echt tijdschriften en m'n ma koopt de story toch nooit meer)
    @Furosia echt?
    @Lupton oh... Dat zal ik dan ook doen!
    @Starlord, jammer geniet heb ik geen camera, ik neem bijna altijd foto's met m'n iPad, ik heb wel de oude psp van m'n zus, en ze had er Pokemon op maar ik kreeg twee spelletjes die ik dus totaal niet snap...


    Ja. Dat geld daar ook bij, maar in de drogist ofzo kun je kleine tubes krijgen. En anders kun je dat nog op vakantie kopen, indien nodig. Dus tandpasta zou ik niet meenemen in je handbagage omdat je dat ook op vakantie kunt kopen, maar je tandenborstel best wel. Tenzij dat je die ook op vakantie wilt kopen. Ik zie niet in waarom je je tanden zou willen poetsen naar drie uur vliegen, maar iedereen het zijne.
    Verder zou ik ook vooral iets meenemen wat je op het vliegveld kunt doen, omdat je daar ook langer moet wachten. Misschien een spelletje om met iemand te doen, zoals kaarten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Furiosa schreef:
    (...)

    Of pepermunt, dat schijnt ook te helpen.


    Zolang je er maar op kunt kauwen of het continu inslikken, is het goed. @Sneeuwkit: Het draait 'm namelijk om die druk in je oren, eentje die je - ik weet niet wat het juiste werkwoord ervoor is, lichter maakt als je slikt of kauwt. Moet het maar eens proberen, je kan het namelijk ook forceren, maar je krijgt zo'n geluidje in je oren, als je dat voelt, werkt het. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet niet waar je heen gaat maar als je alleen handbagage mee mag, zou ik niet teveel meenemen, want dan kan je daar waar je heen gaat ook nog wat leuks kopen om mee terug te nemen, het zou zonde zijn als je koffertje dan al helemaal vol zit.
    Verder weet ik niet of dit de eerste keer is dat je vliegt maar vliegen is zo voorbij, en het is ontzettend leuk!
    Wel zou ik kauwgom of snoep meenemen, voor de pijn aan je oren en misschien oordopjes en een mp3 speler zodat je muziek kunt luisteren? Of je mobiel al weet ik niet of je al een mobiel hebt aangezien je 10 bent.
    Anyway, ik hoop dat dit een beetje heeft kunnen helpen :)


    Life is a beautiful struggle

    Ik zou ook een t-shirt aan hebben en een vest meenemen. Aangezien de temperatuur zeer kan verschillen in verband met de airco in het vliegtuig. Dan heb je het niet te koud of te warm ^-^

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 13:49 ]