• Daarover krijg ik steeds een pbtje omdat Quizlet me geen mails kan sturen. Nu weet ik dat mijn mailadres het inderdaad niet meer doet omdat hij waarschijnlijk vol zit of zo. Ik gebruik hem gewoon nooit. Ik vraag me enkel af wat voor mailtjes Quizlet me dan probeert te sturen omdat ik al mijn notificaties op pb heb staan en als het goed is gewoon geen mail van Quizlet krijg. Nu vind ik het ook nogal vervelend dat ik die pb meerdere keren krijg. Valt hier iets aan te doen, naast mijn mailadres te wijzigen?


    Your make-up is terrible

    Heb je niet nog ergens een vergeten account?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Heb je niet nog ergens een vergeten account?


    Nee, ik krijg het op dit account. Echt irritant :x vooral omdat ik geen mail van q hoor te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Sorry dat het zo'n laat antwoord is.
    Misschien is Quizlet dan gewoon confused omdat je dan geen mail zou moeten krijgen. Misschien heeft Rutger achter de schermen nog mogelijkheden open staan die een mailadres vereisen. Ik denk maar aan de massapb+mail. Die dingen worden niet meer gebruikt vanwege te weinig capaciteit, maar zijn ooit wel in gebruik geweest toen Q nog niet zo groot was. Daar kun je niets van af of aan vinken, dus misschien dat het aan zoiets kan liggen.
    Anders zou ik het ook niet weten.

    Misschien moet je gewoon proberen of je mail krijgt nadat je jouw mailadres naar het juiste hebt veranderd? Als je toch opeens mail zou krijgen ook al staat alles afgevinkt (wat me gek lijkt), dan kan je nog steeds jouw mail terug veranderen?
    Misschien dat dat zelfs helpt: jouw mail veranderen en dan terug naar de oude veranderen. Als je begrijpt wat ik bedoel. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury