Hallo! Omdat ik vind dat ik de laatste tijd beter geworden ben in covers, heb ik besloten (nogmaals) te proberen een coverstore op te richten! Ik vind het heel leuk om te klooien met GIMP (dat is dus het programma waarmee ik werk, in case dat mensen het zouden willen vragen) en dingen voor mensen te maken! Ik ben geen topper zoals sommigen, maar ik kan het ook maar proberen. Zoals je wel ziet, staan hiernaast enkele recente voorbeelden. (: Voor fonts kunnen jullie hier terecht. LET WEL OP: Ik zoek mijn eigen plaatjes. Als je er echt bepaalde plaatjes in wilt, dan stuur je ze maar door, maar ik kan niets beloven. Soms passen bepaalde plaatjes absoluut niet bij elkaar in de cover en dat zou jammer zijn. Uiteraard mag je wel faceclaims doorgeven, alsook plekken (zoals: de Ardennen, bergen, een weiden, ...). Als je al plaatjes doorgeeft (nogmaals: Ik kan niet beloven dat ik ze allemaal gebruik, want het past er soms gewoon niet in, of ze zijn te klein/te groot/niet scherp genoeg/te scherp in vergelijking met de rest/...), zorg er dus voor dat ze van behoorlijke kwaliteit zijn en dat ze niet langs meer dan twee kanten (in het geval van personen) bijgesneden zijn. Om een voorbeeld te geven van een plaatje dat te veel bijgesneden is en van slechte kwaliteit: Klik hier. Verder, niet omdat ik verwacht dat het storm gaat lopen, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere, ik werk met slotjes. Er staan maximaal vijf mensen met een keer op mijn wachtlijst.
Dan rest mij enkel nog te zeggen dat ik hoop dat ik jullie tevreden kan stellen met covers. (:
REGELS
INVULLIJSTJE
WACHTLIJST
AF
NOTITIES VOOR MEZELF
[ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 12:47 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried