Hoi leuke Quizletvrienden. Ik schrijf een verhaal, bedoeld om naar uitgeverijen te sturen in de hoop uitgegeven te worden. Het heet Alléén maar hemelsblauw en het is een Young Adult, met als thematiek coming-of-age, romantiek en drama. Nu is het me altijd duidelijk gemaakt dat het handig is al vroeg gebruik te maken van proeflezers. Mocht het dan schorten aan bepaalde zaken, dan valt het nog makkelijk te veranderen. Ik heb momenteel vier hoofdstukken af, een totaal van ruim 12.000 woorden en ik zoek meerdere proeflezers die dat willen lezen. Het liefst heb ik mensen die bekend zijn met het Young Adult genre en dat graag lezen, want op die doelgroep is mijn verhaal gericht, maar als er andere mensen zijn die zich vervelen in de vakantie of iets dergelijks, is dat ook geen probleem.
Dit is een voorlopige synopsis van het verhaal:
Proeflezers die dit willen doen zal ik vragen aan het eind van het lezen een korte vragenlijst in te vullen met deze vragen:
- Wat vond je het beste aan het verhaal? Bij welk punt werd je het best gegrepen door de gebeurtenissen?
- Vind je dat de personages goed uitgewerkt zijn? Waarom wel of niet?
- Wat vond je het vervelendst aan het verhaal?
- Wat vond je van de schrijfstijl en taalgebruik?
- Verdere tips en op- of aanmerkingen.
Interesse kun je in dit topic aangeven door een email-adres achter te laten of door je email-adres naar mij te pb'en. Ik zou jullie echt verschrikkelijk dankbaar zijn. Ik vind het nogal lastig om mijn werk aan bekenden, vrienden of mijn ouders te laten lezen, maar ik wil het ook niet aan totaal random mensen op internet vragen. Quizlet is een betrouwbare tussenweg voor mij.
[ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 19:51 ]
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.