Hoi iedereen!
Sinds enkele maanden ben ik begonnen met het schrijven van een boek. Bij elk boek hoort dat ook een mooie boekcover en aangezien mijn inspiratie op boekcovers tegenwoordig vaak zoek is, komt het er maar niet van. Dus daarom hou ik nu een korte wedstrijd (met maximum 1 ronde) in de hoop dat iemand mijn ideale boekcover kan maken.
Deze wedstrijd wordt eigenlijk gezien als een soort selectie ronde. Aan de hand van een opdracht maken jullie een werk waar je achteraf op beoordeeld wordt. Een aantal mensen zullen door deze opdracht geselecteerd worden. Met de gekozen mensen ga ik privé verder en die zullen dan een officiële cover mogen maken van mijn boek. Ook daar wordt het eindresultaat beoordeeld en de persoon met de mooiste cover wordt dan gebruikt als cover foto van mijn boek.
De selectie opdracht:
Maak een boekcover voor een verhaal. Welke verhaal je kiest doet er niet toe, de keuze ligt dus volledig bij jezelf. Het mag dus een verhaal zijn van jezelf, een samenspinsel of je maakt een nieuw boekcover van een bestaand boek/serie/films. Je cover moet zo goed mogelijk op een echte boekcover lijken. Probeer desnoods inspiratie op te doen bij echte boeken.
Aandachtspunten:
! Hou rekening met het formaat, de auteur (eventueel een naam en geen username), de uitgever (logo vrij te kiezen), eventuele opschriften, etc. CONTACTEER INDIEN NODIG DE AUTEUR!
! Er moet een achterflap zijn.
! Je stuurt het bestand naar me door in privébericht. Het moet een aanklikbare link zijn.
Deadlinedatum: 1 Augustus 2015
Uur: 23.59
Je meld je aan door je user naam achter te laten in een reactie.
Veel succes en ik ben benieuwd !
Deelnemers:
- Valkyries
- CharlieBradbury
- FOxlove
- Naoko.
Groetjes Aserah.
[ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 13:57 ]
Today's special moments are tomorrow's memories.