• Hallo ^^,

    Ik wil binnenkort een nieuwe RPG openen. Ik zou hem graag willen baseren op een serie, want ik ben er op dit moment veel aan het bekijken (en herbekijken :') ). Ik zou dan graag enkele personnages van de serie behouden maar er ook nieuwe bij maken.
    Ik zat dus eigenlijk te twijfelen tussen : The Vampire Diaries, Pretty Little Liars en Gossip Girl. Ik vind de drie series echt super leuk en verslavend ! [Als jullie nog andere leuke series weten, laat dit dan zeker weten]
    Dus ik wou vragen welke serie jullie het leukst lijkt voor een RPG ? Maar ook of jullie liever een RPG/MSV hebben ?

    Laat het weten in de reactie's pleass (:
    [mijn stem telt niet (RPG ~ Pretty Little Liars)]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 19:47 ]

    Wat lijkt jullie het leukst ?

    28.6% (6 stemmen)
     
    RPG ~ The Vampire Diaries

    14.3% (3 stemmen)
     
    MSV ~ The Vampire Diaries

    28.6% (6 stemmen)
     
    RPG ~ Pretty Little Liars

    0.0% (0 stemmen)
     
    MSV ~ Pretty Little Liars

    14.3% (3 stemmen)
     
    RPG ~ Gossip Girl

    14.3% (3 stemmen)
     
    MSV ~ Gossip Girl


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Sowieso een MSV van The Vampire Diaries ^^


    El Diablo.

    Mij lijkt een RPG van Pll wel wat.
    Van Gossip Girl zijn al erg veel rpg's geweest en die zijn tot nu toe altijd doodgelopen. Die formule werkt blijkbaar niet echt.


    Tell me about it, stud.

    Ik zou mee doen aan een RPG van PLL!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Van alles is ondertussen al een RPG geweest, maar mij lijkt Gossip Girl wel leuk, nu ik het aan het kijken ben!


    Your make-up is terrible

    Ik heb gestemd op een rpg van gossip girl, omdat ik dit al eerder als erg leuk ervaren heb, maar een pretty little liars rpg zou me zeker ook heel leuk lijken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MSV van gossip girl lijkt me wel leuk of PLL.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 20:03 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Haha :') zoveel verschillende meningen, ik weet het nog altijd niet :/


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Omdat er nu al een rpg over een middelbare school zal ik Gossip Girl toch niet doen :/ Misschien een volgende keer [of iemand anders kan hem eventueel openen]
    Ik twijfel dus nog tussen Pretty Little Liars en The Vampire Diaries :')


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    PLL lijkt me moeilijk of je moet het met de originele karakters doen en de gehele originele storyline lijkt mij. Anders heb je weer een beperkt aantal leuke rollen of je moet doen dat er meerde meiden zijn die van ene A of ik zeg maar wat X last hebben en samen elkaar uiteindelijk helpen het uit te zoeken.
    TVD is heel breed en uitgebreid vooral omdat jijzelf een tijdperk kunt kiezen wanneer dit gebeurt en zo. Wil je het doen met Katherine in Mystic Falls dan doe je 1864, wil je het doen met Elena en Bonnie etc. dan doe je 2011 of dergelijke. In dit geheel ben je heel erg vrij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het wordt waarschijnlijk een RPG van 'The Vampire Diaries' met Elena, Stefan, Damon, Caroline, Bonnie, Tyler, enz.
    Liever alleen de hoofdpersonnages of ook nog rollen die zelf verzonnen zijn ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik zou beide doen (:


    El Diablo.

    Allirian schreef:
    Het wordt waarschijnlijk een RPG van 'The Vampire Diaries' met Elena, Stefan, Damon, Caroline, Bonnie, Tyler, enz.
    Liever alleen de hoofdpersonnages of ook nog rollen die zelf verzonnen zijn ?


    Met beiden ;3
    Dan kunnen de spelers hun gehele vrije wil gaan. Het is namelijk zo dat de beheerder het idee presenteert en de orde houdt, de rest is over aan de spelers ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Okeej, dan word het een TVD rpg met de originele rollen van de serie maar ook met de zelfverzonne rollen ^^,

    Bedankt voor de hulp iedereen.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Wil je een berichtje sturen als je hem opent? Ik wil wel mee doen dan, hehehe :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    Wil je een berichtje sturen als je hem opent? Ik wil wel mee doen dan, hehehe :')


    Is goed ^^.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring